Alışveriş Vol:bilmem kaç || H&M - Six - MAC - Missha - Yves Rocher

09:00

Herkese merhabaaa :)

Ben yine rahat durmayıp azıcık alışveriş yaptım. Genel olarak merak ettiğim ve ihtiyaç olan ürünlere yöneldim. Öncelikle Missha'dan alıp almamak arasında kaldığım meşhuuur Black Mask' ı aldım. Bir kere kullandım bu yüzden yorum yapmıyorum. Kullanmaya devam edip yorumlarımı en kısa zamanda paylaşıcam.


Six ise benim her uğradığımda muhakkak bir iki parça bir şey alıp çıktığım bir mağaza haline geldi. Tasarımlarını çok beğeniyorum. Her zevke hitap eden bir parça mutlaka vardır. Bu sefer yüzük ve kolye aldım. :)
MAC'den hiç aklımda yokken gidip Vegas Volt ruju aldım. Aslında mat ruj istiyordum ama Amplified serisinden bir ruj almam biraz komik oldu ^^
H&M' e sırf kızıma aldığım bir kaç parça ürünü değiştirmeye gitmiştim ama elim boş çıkamadım. Kırılan H&M gözlüğümün benzerini aldım. Dazzling Peach allık ise çok merak edip bulamadığım bir üründü görünce onuda aldım. Islak mendil ise daimi ihtiyaç malum :)
Yves Rocher' e Monoi de Tahiti Dry Oil için girmiştim. Saç bakım yağı ve duş jelide ekleyip çıktım^^

Alışveriş yapmak gibi güzel bir terapi daha yok kızlar <3 Merak ettiğiniz ve sormak istediğiniz herşey için bana aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.



Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Güzel günlerde kullan :) Alışveriş yapmaktan güzel terapi yok ama sonrasında çok fazla ürün olduğunda insan dağınıkları toplarken daha fazla bunalıma giriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben elimdeki fazlalıkları hep birilerine verdiğim için çokta dağınıklık olmuyor ^^ Dağınık olunca dahada dağıtıyorum çünkü :D

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe