Flormar Makeup Fix Spray || Makyaj Sabitleyici Sprey

09:00

Harika bir cumartesi sabahından merhaba :)
Flormar son yıllarda gerçekten inanılmaz bir performans sergiledi. Çıkardığı koleksiyonlar ve ürün çeşitliliğini arttırmasıyla yurtdışındaki bloglarda bile görmeye başladığımız bir marka oldu. Geçen sene bu makyaj sabitleme spreyini çıkardığında merakıma yenik düşüp almıştım.



Öncelikle sprey başlığı cidden çok başarısız. Gereğinden fazla ürün, oldukça basınçlı bir şekilde püskürüyor. Deodorant spreyi gibi basınçlı bir başlıkla neyi amaçlamışlar acaba? Yüzünüze belirli mesafeden sıkmazsanız makyajınızı bozması olası.. Hadi hepsini geçtim, yüzünüze sıktıktan sonra yapış yapış bir his bırakıyor, ağırlık yapıyor ve bu his geçmiyor. Defalarca kullandım, makyaj üstü makyaj altı yada makyajsız şekilde.. Hiçbirinde sonuç güzel olmadı. Bu yapış yapışlık yüzümü hemen yıkamam gerektiği hissine kapılmamı sağladı. Makyajın dayanıklılığına ise bir katkısı olmadı. Bende bu yüzden denemekten vazgeçtim. Fırçalarımı ıslatmak için kullanıyorum kendisini. Gerçi sırf bu yüzden alınacak bir ürün değil. Bunun yerine termal suları almanızı tavsiye ederim..

Siz bu ürünü denediniz mi? Eğer kullandıysanız yorumunuzu bizimle palaşın lütfen..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

3 yorum

  1. Ben de beğenmedim bu ürünü hem de içeriği kötü

    YanıtlaSil
  2. Piyasaya çıkarmadan önce hiç mi test etmiyorlar diye düşünmüyor değilim..

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe