MAC Please Me Ruj

09:00

Musmutlu bir hafta olsun hepimiz için =)
Haftaya eeen sevdiğim pembelerden biriyle başlamak istedim.. Mat rujları seviyorum ama hem mat hem pembe olunca aşk yaşıyorum ^^ Sürdüğüm zaman mutlaka markasını soruyorlar ve pek çok iltifat alıyorum =) Oldukça soft bir pembe benim dudaklarımın kendi rengide açık olduğu için kendi rengini veriyor.


Bu arada mat ruj kullanmadan önce bir peeling ve nemlendirme şart. Çatlamış, kuruluktan kabuk kabuk olmuş dudaklara ne sürerseniz sürün güzel durmaz :/ Buna lipbalm da dahil..

Mat olmasına rağmen dudaklarımı diğer mat rujlar gibi kurutmadı. Kalıcılığı mükemmel! Ambalaj çok şık.. E renkten zaten bahsettik =) Hiç bir eksisi yok bence. Belki fiyatı eksi olabilir ama kesinlikle fiyatını hakediyor.. Her makyaja her kıyafete uyuyor diyebilirim. Ayrıca bu rujla dudaklarım daha dolgun gözüküyor sanki. Bir tane ruj seçme şansım olsa bu kesinlikle Please Me! olurdu. Söyleyebileceğim negatif hiç birşey yok aslında.. Mutlaka deneyin diyebiliyorum sadece..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

2 yorum

  1. Mac rujlara bayılıyorum ya ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende <3 :) MAC' den daha pahalı rujlarım var hiç biri MAC kadar başarılı değil...

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe