Lee Stafford Poker Straight || Saç Düzleştirici Krem

09:00

Selam kızlar..
Geçen ay aldığım kremi sürekli kullandım ve daha fazla bekletmeden yorumlarıma geçiyorum..


Bu markanın ambalajları bana çok çekici geliyor renginden yada üzerinde ki minik köpekten kaynaklı olabilir. Açma kapama olayı bazıları için sıkıntı olabilir ama ben pek dert etmedim biraz bastırınca açılıyor =) Ürünün gramajı yeterli. Kokusu ise çok garip nasıl tarif etsem bilemedim.. Hani eskiden toz şeklinde yüzey temizleyiciler vardı adı Vim olması lazım, heh işte aynı onun gibi kokuyor Photobucket


Peki etkisi nasıl düzleştiriyor mu? Benim saçlarım zaten düz hafif dalgalarım var boyanmaktan onlarda yavaş yavaş yok oluyor zaten milkysmile  Kalın telli olduğu için saçlarım kabarıyor özellikle saçlarımı ilk yıkadığım gün.. Belki ona bir çare olur diye aldım ama kabarmasına bir etkisi olmadı saçlarımın düzlüğüne ektra bir düzlük katmadı! Belki daha dalgalı saçlarda etkisi olabilir diye düşünüyorum. Isıdan koruma iddaasına güvenerekten saçlarıma ısı uygulayacağım zaman mutlaka bunu kullanıyorum. Tekrar alacağımı düşünmüyorum özellikle kokusu yüzünden..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. sadece saç kremini mi kullandınız? belki şampuanıyla kullansanız yararlı olabilirdi, ben sadece düzleştirici spreyi aldım harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sadece kremini kullandım ama belirttiğim gibi benim saçlarım zaten düz. Düzleştirici sprey olarak got2b almayı düşünüyorum.

      Sil
    2. Düzleştirici spreyi gerçekten çok iyi.benim saçlarım hafif dalgalıdır mesela ama dumduz yapıyo resmen :)

      Sil
    3. İndirimde denk gelirsem alabilirim:)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe