Lee Stafford Sun Kissed Saç Rengi Açıcı Sprey

09:00

Herkese merhaba..
Resimlerimi gördüyseniz ve dikkat ettiyseniz benim saçlarım uçlara doğru sarıdır. Kestirince sarı kısımlar azaldı boyayıp rezil etmek istemedim ve saç açıcı spreyle saçımın rengini açmak daha mantıklı gelmişti bende Gratis' e gidip bu spreyi almıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 16.90 gibi bir fiyatı vardı (indirimli fiyatı buydu sanırım) Hemen yorumlarıma geçiyoruuuum =)

Öncelikle kokusu papatya suyu gibi kokuyor iyi mi kötü mü siz karar verin =) Ürünün miktarı bence yeterli değil! 2 kez uçlarına 1 kez bütün saçıma sıkıp bitirdim! Yani 3 kullanımda bitti benim şişe.. Tabi benim kadar uzun saçlarınız yoksa size çok daha fazla yetecektir.

Kullandıktan sonra saçlarınız kazık gibi sert oluyor ve saçı inanılmaz derecede yıpratıyor! Zaten içeriği de pek parlak değil =/ Benim kalın telli saçlarım bile lastik gibi uzayıp kopmaya kırılmaya başladı!!! İnce ve narin saçlarınız varsa bu ürünü aklınızdan bile geçirmeyin!



Saçımı bir iki ton açtı, zaten 3 kere kullanabildim.. Buna bu parayı vereceğime gidip 2 kutu boya alıp boyasam hem bu kadar yıpranmaz hemde istediğim tonda olurdu. Boşuna heyecan aramışım yani.. Bedava verseler alıp kullanmam o derece! Bence bu üründen uzak durun gidin saçınızı açık renk bir boyayla açın en güzel yöntem o.

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

14 yorum

  1. Indirimdeyken benimde dikkatimi çekmişti ama daha önce hiç bu markayı kullanmadığımdan güvenipte almamıştım sanırım iyi yapmışım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markada sorun yok oldukça başarılı ürünleri var ama bu açıcı pek başarılı olmamış..

      Sil
  2. Ay ceydacııım valla bu ürün de merak edilenlerin arasındaydı hemen listeden düşürdüm sayende cnm:) ben john frieda go blonderdan çok memnunum çünkü yılda maksimum 4-5 kez uyguluyorum ve uyguladıktan sonra bile açmaya devam ediyor saçı. Az uygulamayla açtığı için de çok zarar vermiyor:9 keşke Tr'deki marketlere de gelse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaramasına sevindim canım :) Go blonder ın methini çok duydum keşke gelse buraya da..

      Sil
    2. Bbu ürün yüzünden yıllardır dipten boyamadığım saçlarımı boyadım ben :(( kızıllık vererek açtı saçımı ve çıkan rengi hiç ama hiç sevmedim, şu an 3.boyayı yaptım (küllü kumral) hala alttan çıkacak gibi o kızıllık, demem o ki yıpratmak bir kenara hiç ama hiç beğenmedim saçıma verdiği rengi. Ah saçlarım ahh :(

      Sil
    3. Ayy çok üzüldüm =( Benim saçlarımı güzel açtı kızıllık falan yapmadı yani.. Senin durum benimkinden de kötü olmuş.. =(

      Sil
  3. ben de merak edip denemeye cesaret edememiştim içeriğinden dolayı.. senin saçların için de çok üzüldüm umarım en kısa zamanda eski haline döner :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli maske ve bakım kürü uyguluyorum yumuşaklık sağlıyor yaptığım bakımlar ama onarmıyor ne yazık ki.. uçlardan kestirmem şart =/

      Sil
  4. aslında çok cazip ama saça zarar verecekse asla denemem...dediğin gibi boyamak daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya daha az yıpratıyor boyamak daha mantıklı..

      Sil
  5. Saçlarım zaten çabuk kırılan bir yapıda bu ürünü de merak ediyordum ama kesinlikle almam artık. Saç açıcı spreylere artık şüpheyle yaklaşmaya başladım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. John Frieda' nın açıcı spreyi çok güzel diye duydum yabancı vloggerlar bayılıyor ama TR de yok ne yazık ki.. Diğer markalara da elimi bile sürmem bundan sonra!

      Sil
  6. Sanirim bu urun hakkinda bilgi edinmek icin gec kaldim...

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe