Yves Rocher Asansörlü Long Lasting Göz Kalemi

09:00

Herkese merhaba..
Yves Rocher' in internet sitesinden aldığım bu kalemi mağazasında bile denememiştim, hakkında bir yorum da okumadım, olmayan şansıma aldım gitti =) Asansörlü kalemleri daha çok seviyorum; kullanım kolaylığı ve daha yumuşak olması sebebiyle..

Gözlerim çok olmasa da biraz hassastır. Herhangi bir hassasiyet oluşturmadı. Uzun süre kalıcı olduğunu vaad ediyor. Geçen gün 9 saat gözümde durdu uç kısımları silinmişti ama orta kısım yerinde duruyordu. Çünkü benim gözlerim çook sulanır ve bu kalemde benim göz yaşlarıma pek dayanamadı. Ayrıca kalemi gözümden çıkartmak işkence! Waterproof ürünlere özel temizleyici kullanmam lazım ama onlarda yağ olduğu için kullanamıyorum.. Sonuç; panda görünümlü Ceyda! =) Bu arada herkes bu kalemi göz üstüme yada alt kirpik diplerime eyeliner tarzında kullandığımı sanmış ama ben göz kalemlerini sadece gözümün içine yani tightline ve waterline kısmına uyguluyorum..

Beğendiğim bir ürün oldu ama indirimsiz fiyatına değmez! O paranın üzerine azıcık daha ekler daha kaliteli bir kalem alırım. İndirimde bulursanız alıp denemenizi tavsiye ederim.
Kısacası göz içinden akmayan sabitlenen kalem arayışım devam ediyor, sanırım paraya kıyıp high end bir kalem almam lazım..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ceydam, maybelline master spiece siyah göz kalemini denemelisin o halde :) tombul olan süngerli değil ince olanı. Sürüldüğünde biraz bekliyorsun sabitleniyor, ıslak mendille ovalayarak bile zor çıkıyor. Eğer gözünden yaş gelir de kalem akarsa memnun kalmazsan high end bir kalem arayışına girersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım aklımda olsun bi daha ki indirimde bulabilirsem onu alayım =)

      Sil
  2. Tatlım Maybelline'in methini bende duydum :) Flormar'ın jumbo kalemleri ve avon da cok begenilyor. Benim gozlerim de sulandıgı icin goz icime suremiyorum sadece ustune eyeliner suruyorum. Guzel gunlerde kullan bebişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğiim daha güzelleri senin olsun :) :*

      Sil
  3. ben de asonsörlü kalemleri daha çok seviyorum canım. Bloğumda çekiliş var beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe