MİM - Eğlence **

09:00

Herkese merhaba..
Sevgili Liby'nin Dünyası beni etiketlemişti ama ben tembel blogger şimdi yapıyorum bu mimi.. Tekrar teşekkür ediyorum beni tag'lediği için..

1- İlk makyaj malzemen neydi?
Nivea kirazlı lipbalmı ruj olarak kullanıyordum ve Avon asansörlü siyah göz kalemi. Ama kullandığım ilk göz kalemi annemin Chanel kalemiydi diye hatırlıyorum..Photobucket

2- Makyaj yaparken en çok zorlandığın nokta nedir?
Burun konturü yapmak sanırım..

3- Makyaj yaparken annenin hiç " Yeter o kadar boyanma nazar edecekler sonra " dediği oluyor mu?
Olmaz mıı =) Hem sadece annem olsa gene iyi ;)

4- Şu an elinde bir fırsat olsa ve bir an çılgınlığına denk gelse saçını hangi renge boyardın?
Kesinlikle Pembe! <3

5- Bütün gün topuklularla yürümek sence eziyet mi yoksa trend mi?
Ayy eziyetin alâsı hemde! Bir gün kokoşluğuma denk geldi ve alışverişe topuklularla çıktım 7 saat topukluyla avm gezdim ayaklarım su toplamıştı =S

6- Hadi trend diyelim, topuklu olmadan dışarı çıkmıyorsun. Hiç topuğun kırıldı mı? Kırıldıysa ne yaptın?
Çok şükür kırılmadı.

7- Kimseyi tanımadığın bir ortama girdiğinde nasıl davranırsın?
Sessiz kalırım önce ortamı incelerim sonra ortama göre ayarlarım davranışımı. Ortamı hiç sevmediysem hiç konuşmam.

8- Bir blogger buluşmasında yer almak seni mutlu eder miydi?
Kesinlikle! Keşke burda da bir buluşma olsa..

9- Burçlara inanır mısın? İnanıyorsan hangi burca aitsin ve özelliklerini taşıyor musun?
İnanırım ve tam bir boğa burcuyum. Çoğu özelliğini taşıyorum..

10- Bir yolculuk yapma fırsatın olsa nereye kiminle gitmek isterdin?
Kızımla Tokyo' ya Hello Kitty' nin doğduğu yere ve Anime cenneti olan Akihabara' ya gitmek isterdim =) Bol bol Kitty' li ve Anime figürlü şeyler almamız kaçınılmaz olurdu sanırım =)

Bu mimi yapmayan kaldıysa okuyan herkesiii mimliyoruuum =)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ayy balım çok geç gördüm bunu kusuruma bakma. Sınav telaşından bloğa yazı ekleyip çıkıyorum ancak. Özür. :( Buarada bende boğa burcuyum ve birebir bütün özelliklerim aynı. :D Saçları pembe boyamak cidden çok çılgınca olurdu.Çok teşekkür ederim canım mimi yaptığın için. Kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe