Avon Calming Effects İlluminating Foundation / Işıltı Veren Fondöten

13:18

Herkese merhaba..
Bugün sizlere mezuniyet için aldığım ve sonra anneme verdiğim fondötenimden bahsetmek istiyorum.. Annemin yanına gidince fotoğrafını çektim ki yorumlayabileyim. Bu fondöten hakkında Avon temsilcileri vay şöyle güzel aman böyle doğal vs diyerek pazarlıyorlardı bende onlara inanıp sipariş etmiştim tabi o zamanlar renkli nemlendirici BB kremler falan yok.. (Öyle bir söyledim ki beni duyanda 40 yaşında sanır =D yok valla 23 yaşındayım ^,^ ) Varsa da benim haberim yoktu yada eminim çook pahalı markalarda falan varmıştır diye düşünüyorum.. Her neyse siparişim geldiğinde hem annem hem ben oturduk denedik..



Ürünün ambalajı gayet kaliteli cam şişe de olması sağlıklı. Pompalı olması da ayrı bir kolaylık!
Bende ki en açık rengi ivory olandı ben ki kar beyazı kadar beyaz tenliydim (o zamanlar daha da beyazdım) ona rağmen ruh gibi gözüktüm =S
İçinde ki ışıltı kesinlikle bir Lorea'l Lumi gibi sağlıklı ve kaliteli değil! Sanki cildiniz yağlıymış da parıl parıl parlıyormuş gibi :S
Yapısı çok yoğun yüzünüzde kalıp gibi duruyor.

Yoğun kapatıcılık isteyen kuru ciltler için uygun olabilir çünkü bende sivilceye sebep olmuştu..

Benim sevmediğim bir fondöten oldu belki seveni vardır.. Beklentilerimiz doğrusunda uyuşamadık yollarımızı ayırdık :) Ayrıca Avon' un kullandığım bir kaç fondöteni daha olmuştu hatta pata krem denilen bir ürünü de kullanıp gene beğenmemiştim. Yeni çıkan fondötenleri umarım daha iyidir..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

6 yorum

  1. ben de kullanmıştım kapatıcılığı iyiydi ama çok parlama yaptı aynı şekilde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinde ki ışıltılarda eklenince disko topuna dönmek kaçınılmaz oluyor haliyle :/

      Sil
  2. Bu ürünü ben de hiç sevmedim bir Avon temsilcisi olarak valla ben kötü olan ürünleri müşterilerime diyorum örneğin colortrend kalem ruj sipariş ediyorlar deneyimimi anlatıp vazgeçirtiyorum onları, kimseyi kandırarak haram para kazanamam!

    YanıtlaSil
  3. avon'da rujlar ve göz kalemlerini seviyorum ama fondötenlerini denememiştim:)listeden silindiler:))) zaten bb kremler çıktığından beri elim başka şeye gitmez oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende kalemlerini ve rujlarını seviyorum.. Fondöten insanı değilim zaten varsa yoksa renkli nemlendiriciler bb kremler :) hem doğal hem güzel daha ne olsun :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe