Favori Kahverengi Farım ^,^

09:00

Günaydın kızlaaar :)
En çok sevdiğim farı nasıl olmuş da hala sizinle paylaşmamışım hayret ettim kendime... Farın rengi, yapısı, dokusu herşeyi harika. Yumuşacık yapısından dolayı çook hafif bir tozutma yapıyor ama problem değil..

Ambalajı pek kaliteliymiş gibi durmuyor fakat oldukça sağlam! Üstelik fiyatı da çook uygundu.. Bir tane daha almadığım için gerçekten pişmanım.. Eğer bitirmeyi başarabilirsem MAC'e gidip aynı tonlarda bir far alırım, o derece sevdim yani..

Rengi elimde ki zibilyon tane kahverengi fardan oldukça farklı.. İçinde hafif kızılımsılık bulunduran daha doğrusu çikolata kahve renginde. İçinde sim varmış gibi dursa da göze uygulandığında o simler gözükmüyor.. Ben genelde crease bölgesine yani göz çukuruna uyguluyorum. Ortaya çıkan görüntüye ise bayılıyorum..
Eski koleksiyonları bazen standlarda bulma şansımız oluyor eğer görürseniz mutlaka alın ;)

Bu arada farın ne olduğunu hala açıklamadım çok ayıp ettim hemen yazımızın Assolistini huzurlarınıza davet ediyorum ta ta ta taaam..
O biiiiiiiiirr star.. O biiiiiiiiiir koleksiyon ürünü.. O biiiiiiiiiiiir kahverengi :D ve O biiiiiiiiiiiir Essence =) (şak şak şak şak şaak / kendi alkışımı kendim yaparım işte =) )

Far bazı olmadan parmağımı fara değdirip çekmemle oluşan sonuç bu! Gözde çok daha koyu bir renk elde edebiliyorum...


Üzerinde ki deseni daha bi ayrı seviyorum ^,^

Bende bu koleksiyondan birde ruju var 2 tane de ojesi. Allığını da çok istemiştim ama gittiğimde yerinde yeller esiyordu :( 

Siz Home Sweet Home koleksiyonundan neler almıştınız? 

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

6 yorum

  1. kahverenginin en guzel tonu bence.desenleri de pek hosh.gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  2. aaa bende de var bu ama unutmuştum bile dur bulayım da kullanayım çok güzel hakikaten rengi çok severek de almıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende daha güzelleri var Audreycim ama bunun yeride bi başka :)

      Sil
  3. Bendede pembe allığı var :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi allıkları sende güle güle kullan canım :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe