Sonbahar Ojeleri #1 Flormar Plus Quartz 079

09:00

Yepyeni bir haftadan hepinize merhaba!

Hazır sonbaharla birlikte hangi ojeyi sürsem sorunsalı başlamışken, bende sonbahara yakıştırdığım oje renklerine yer vermek istedim. İlk konuğumuz Flormar' dan sütlü kahverengi diye tanımlayabileceğim bir oje. Rengini çok sevdim ama kahverengi oje arayışım hala devam etmekte! Bundan bir iki ton koyu tam anlamda bir kahverengi istiyorum önerilerinize açığım :)
Geçenlerde pastelden kahverengi bir oje aldım ama aynı siyah gibi duruyor bir türlü istediğim rengi tutturamıyorum =/ Bu arada sizin sonbahara en çok yakıştırdığınız ojeler hangi renkte ?


Flaşlı- Orjinal rengi bu!

Flaşsız hali


Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

6 yorum

  1. essence'e bakabilirsin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım canım orda da yoktu.. hatta normalde sevdiğim kullandığım ojeler bile yoktu standlarda :(

      Sil
  2. OOy bende bugün bu rengi sürdüm yakında görrüsün bloğumda canım çektim resimleri bugün :) Piştii olduk kuzumm hheeheh :DD Çok yakışmış sanada <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbimiz birmiş fıstığım :) Sana da çook yakışmıştır kesin :*

      Sil
  3. Ben bu renge bayıldım! Sütlü kahve tonları neyde olursa yakışıyor yahu ben böyle harika bir renk görmedim :-D Tırnaklarına da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Sende al hemen sana da çok yakışır eminim! :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe