Rossmann Alışverişim #2

09:00

Günaydın kızlar :)
Bugün Rossmann' ın son indirim günü bende indirim bitmeden aldıklarımı sizinle paylaşmak istedim. Aslında tam bir ihtiyaç alışverişi oldu. İndirim çok güzel neredeyse herşeyde indirim vardı! Fakat standlarda özellikle Maybelline' de pek birşey yoktu.. Tester sorunu fazlasıyla mevcuttu. İndirimde kozmetiğe dair birşey alınmasın diye özellikle uğraşmışlar gibiydi. Mesela Maybelline standının altında yedek ürünlerin bulunduğu çekmece kilitliydi, açılmadığını iddaa ettiler çok sinir oldum. Her neyse gene de kârlı bir alışveriş oldu memnunum.. Bu arada tüm param bitti aman ne güzel =/ Bakalım neler almışııım :)



Genelde ped aldığım zaman  alışveriş postlarına dahil etmiyorum ama çok uygundu ihtiyacı olanlar varsa bilgilensin diye koydum :$

Orkid günlük ped: 2.89
Down Under Natural's sıvı saç kremi: 4.90
Maybelline ruj: 4.95
Rival de Loop yüz temizleme jeli mini boy: 1.45
Diş fırçası kabı: 1.49

Seyahat boy jeli ve diş fırçası kabını bayramda 1 haftalığına ailemin yanına tatile gidicem inşallah o yüzden aldım :)
Siz bu indirimden neler aldınız yada almak istediğiniz ürünler neler?
Edit: Bu sabah tekrar gidip 6 paket Elseve şampuan ve 4 kutu da Palette saç boyası aldım :)

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

16 yorum

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Caaanıım hepsini güle güle kullaan .Down underın sıvı saç kremi çok ucuza denk gelmiiş merak ettim bakalım ne sonuc verecek .Kullanınca bi post hazırlarsın artık saçlarınla ilgili .Çünkü çok güzeller <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy oy oyy teşekkür ederim balım genelde saç ürünleri herkeste farklı etki gösterir diye kimseyi yanıltmamak için hiç yazmamıştım ama sen istersin de ben yazmazmıyııım :) :*

      Sil
  3. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Karlı bir alışveriş olmuş . Ped'in fiyatına şaşırdım :O güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kârlı oldu cidden :) bugün de sabahtan gidip elseve den 6 şişe şampuan aldım çok hesaplı oldu :)

      Sil
  5. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. Tatlımmmm Mimlendinn :)))

    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/10/mimlendim-blogger-bulusmas.html

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe