Mini Alışveriş ve Nerelerdeydim?

11:21

Herkese koskocamaaan bir merhaba!

Çok özledim hepinizi en çokta blog okumayı!!! Bir haftalığına ailemin yanına gittim geldiğimde ise ev işiydi şuydu buydu derken yazmaya vaktim olmadı. 

Buralarda yokken de azıcık alışveriş yaptım sizinle de paylaşmak istedim. Bayram indirimlerinde gitmeden önce sadece Gratis' ten Hot Mama' yı alabildim. Aydın' da ise Watsons' a gittim fakat çoktan talan edilmişti standlar bomboştu! Maybelline rimeli alıp çıktım. Daha sonrasında diş fırçası ve saç boyası aldım onlarda indirimde değildi zaten.


Normalde bloga hiç kıyafet takı vb alışverişlerimi koymam ama belki birinin işine yarar diye düşündüğüm için koymak istedim. Aydın' da beni okuyanlar varsa ürünleri nerelerden aldığımı tarif edebilirim. 

Forum Aydın Koton' dan pantolon aldım. Çok rahat acayip güzel bir kot aşk yaşıyoruz kendisiyle  1 beden büyük almışım ama o kadarda sorun değil. 
Bir takıcıdan da 2 küpe aldım. Yıldız olanlar başka bir aksesuarcıdan. 2 tane çanta aldım ama diğeri valizde ezilip büzülmesin diye Aydın da kaldı önümüzde ki ay kavuşucaz birbirimize :) 

Eyfel isimli doldurma parfümcüden arkadaşımın tavsiyesiyle gidip 2 parfüm aldım birini anneme hediye ettim. Eğer bulunduğunuz şehirde varsa kesinlikle bir tane alıp deneyin gerçekten mükemmel! Bileğime sıkılan parfüm duşa girdiğim halde çıkmadı hala kokuyordu.


Bordo peplum bluz aldım. 1 tanede delikli ince yazlık ceket ve 1 tane kalın krem yün hırkayla alışverişi bitirdik!


Siz bu aralar neler aldınız yada almak istedikleriniz neler? Hadi hadi paylaşın :)
(Fotoğraflar aceleyle çekildi kalitesi için üzgünüm :/ )

Hoşçakalıııııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

10 yorum

  1. tatlım hepsini guzel gunlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Bende hot mama almıstım indirimdeyken.Pantolonu bende almayı dusunorum ya cok guzel duruor hgule gle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güle güle kullan canım :) Koton da çok güzel pantolonlar vardı mutlaka bakmalısın tatlım :)

      Sil
  3. Güle güle giy tatlım hepside güzel parçalar,pantolon çok şekerr ama yıldızlarına bayıldım :-} O rimel bir harika ilk defa deniceksen eğer kesin bayılacaksın !!

    öperim çook sevgiler !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooook teşekkür ederim bebeğimmm :* :) ilk defa denicem fıstığım kaldırılan Essence get big lashes curl ün yerini tutarsa aşk yaşayacağım bir gerçek! :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe