Eklips Mikrofiber Yüz Peeling Pedi

13:32

Günaydın kızlar..
Bugün sizlere çook sevdiğim bu yüz pedlerinden bahsetmek istiyorum.. Yanılmıyorsam geçen sene bu zamanlar yada eylül gibi gelmişti bu ürün Gratis mağazalarına. Bende gelir gelmez almıştım hemen. O zamandan beri düzenli olarak her gün kullandım ve hala sapasağlam olduğunu görebilirsiniz :) Önceden yüz fırçasıyla yüzümü temizliyordum ama canım acıyordu. Bu mikrofiber pedler beni bu dertten kurtardı.


Ben önce yüzümü suyla yıkıyorum, ardından yüz temizleme jelimi yada peelingimi yüzüme eşit miktarda az az sürüyorum sonrada pedle yüzümü nazikçe ovalıyorum (bastırmadan yapın). Peeling yapıyorsam kesinlikle etkisini arttırıyor. Özellikle duşta kullanırsanız, yüzünüze kese yapmış gibi olursunuz. Ölü derilerden daha çabuk kurtulmanızı sağlar.

Kurumasına özen gösterin ıslak ıslak banyo da bırakmayın kötü kokuyor nemli kalırsa..

Solda ki kullanılmış sağda ki hiç kullanılmamış

Bende iki tane kaldı ilk kullandığımı kızım ortadan yok etti bende ikinci pedi çıkardım.

Pedimize daha yakından bakalım..

Çok çok memnunum ve severek kullanıyorum herkese tavsiye ederim! Bulunduğunuz şehirde Gratis yoksa Lorealin yüz temizleme jellerinin ortasında ki minik pedler de gayet güzel işe yarıyor onlarıda kullanabilirsiniz..

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

10 yorum

  1. Görmüştüm bunu ama almamıştım. Bi rdaha ki sefere bakacağım :) Banyoda ipek kese kullanıyorum ölü derilerden çok güzel arındırıyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı da çok uygunda hemde 3 tane gayet iyi bir ürün :) İpek kese arıyorum bende ama iyisini bulamadım maalesef :(

      Sil
    2. Watsons 'ın kelebek markalı ipek kesesi var yüz için olanı. İçinde üç tane var ve altı tl :)

      Sil
    3. Hiç görmemiştim bi daha ki gidişimde mutlaka bakıcam canım çok teşekkür ederim :) :*

      Sil
  2. Çok güzelmiş bu ilk Gratis alış verişimde alıcam :)

    YanıtlaSil
  3. tatlım ne iyi olmus bunu yazman. Gecen Gratis'te bakmıstım merak edip alınacaklar listeme ekledim . Bu gidişle benim listem bitmez hayatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ucuz ama ben aldığımda 3 lira gibi bişeydi fazla zarara sokmadım seni kuzum :) :*

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe