Nivea Temizleme Sütü & Tonik

11:41

Merhabalar..

Uzun zamandır kullandığım bu ürünü bugün size bahsetmek istedim.. Ambalajı eski ve gördüğünüz gibi almanca yazıyor çünkü annem bunu Almanya dan getirmişti bana. Ben yeni açtığım için bozulma vs gibi bir durum söz konusu değil hala taze bi ürün sırf bu yüzden bile benden tam puan aldı :) Burda da aynı ürün farklı şişede mevcut her yerde bulabilirsiniz..




Ben bu ürünü makyajımı ıslak mendille sildikten sonra ve yüzümü temizleme jeliyle yıkadıktan sonra pamuk yardımıyla kullanıyorum. Bu üründen sonra cildiniz yumuşacık olacağı için bazen nemlendiricinizi sürmek bile istemeyebilirsiniz :) Bazen de tembelliğimden yüzümü yıkamayıp sadece ıslak mendil ve bu ürünle temizliyorum (siz yapmayın!). Ama genelde bununla yüzümü temizledikten sonra tekrar ekstra tonik sürüp nemlendiricimi de sürüyorum öyle yatıyorum (içim rahat etsin diye)


Yıllardır kullandığım bir ürün bittikçe yenisini açtım kullandım. Ayrıca çok bereketli, hemen bitmiyor.. Gözüm kapalı tavsiye ederim ;)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

14 yorum

  1. Temizleme sütü daha yumuşak geliyor bana bunu da denemek için alacağım sanırım :) Güle güle kullan bana da beklerim sonunda blog açtım:)
    http://tozpembelihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabiki bakıyorum hemen..

      Sil
  2. Mimlendin! :)
    http://ebrumakeup.blogspot.com/2013/10/mim3-kendimle-ilgili-20-gercek.html?m=1

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım.Hiç denk gelmedim bu ürüne .Elimdeki nemlendiriciler bir bitsin niveaya da sıra gelir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebekliğimden beri herşeyim niveaymış gayet memnunum kuzum tavsiye ederim yani :)

      Sil
  4. Nivea'nın temizleme sütlerini bende çok severek kullanıyorum. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Özlemişim seni:)))
    Nivea'nın İspanya'nın en uçuk fiyatlı markası olduğunu yeni öğrendim! Biz dönüp yüzüne bakmıyoruz, millet orada alamıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni özledim balım..
      Hadi yaa hiç duymamıştım! Bizde gene alınabilecek fiyatlarda satılıyor çok şükür..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. tatildeydim canım. geldim evin işleri bitmek bilmedi. bloga bakmaya fırsatım yok kaç gündür.. =/ yazıları bile takip edemedim okunacak bir sürü blog var =(

      Sil
    2. Canim hos geldin. Ozlettin kendni amaaaa :))

      Sil
    3. Hoşbulduk Balım :) Bende özledim buraları inşallah bugün yazı yazıcam iyice tembelliği ele aldım yahu.. :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe