Nivea Dry Comfort Anti-Transpirant Krem Deodorant

09:00

Merhaba kızlar :)

>>> Hepimizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun..<<<

Nivea' yı çok sevdiğimi beni takip edenler bilir.. Bu "dry comfort" serisinde ki sprey deodorantını ve roll-on'unu daha önceden kullanmıştım son olarak krem formunda olanıda kullanma fırsatı buldum! İlk defa krem deodorant kullandığım için bir karşılaştırma yapamam. Annem yarısına kadar kullanmış ve annemin hiç terlemediğini düşünürsek onun yorumlarını dikkate almadan geçiyorum :) Geri kalanı da ben kullandım.

Öncelikle içeriğine bakalım;
 Aqua, Aluminum Chlorohydrate, C13-16 Isoparaffin, Paraffinum Liquidum, PEG-40 Stearate, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Parfum, Persea Gratissima, Magnesium Aluminum Silicate, Persea Gratissima Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Trisodium EDTA, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Benzyl Alcohol, Citronellol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citral



İlk başta krem bir ürünü koltuk altına sürmek çok garip gelmişti ama kullandıkça alıştım.. Sürer sürmez kıyafetinizi giyerseniz iz bırakıyor ama biraz cildinizin emmesini beklerseniz böyle bir sorunla karşılaşmazsınız. Kokusu klasik nivea kokusu. Terlemeyi pudralı deodorantlar kadar önlemiyor ama ter kokusunu kesinlikle engelliyor. Sanırım bu ürün Türkiye' de satışta değil ama Rossmann mağazalarında satılan Isana markasının krem deodorantını alıp deneyebilirsiniz :)
Siz bu krem formda ki deo'lar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

4 yorum

  1. Kiehl's ın buna benzer bir ürünü var onu denemeyi çok istemiştim bir türlü gidip alamadım. Bir an önce gidip almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hiç bilmiyordum ama iyidir diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Böyle bir ürün olduğunu sayende öğrendim, en yakın zamanda denemek gerek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi işe yaradım sonunda :) Aman aman bir deo değil ama gene de denenmesi gereken farklı bir ürün..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe