Alışveriş || MAC - Watsons - Tekin Acar

09:00

Selam kızlar..
Geçtiğimiz hafta çoook fazla alışveriş yaptım ama kozmetik dışı alışverişlerdi ve fotoğraflamakla baş edemeyeceğim için onları yayınlamıyorum, sadece kozmetik olanları göstermek istedim. Bakalım neler almışııım ^^


 Tam yola çıkacağımız gün MAC' ten ihtiyacım olan Studio Finish kapatıcıyı aldım. Bunu yüzüm için kullanıyorum. Oldukça güzel bir kapatıcılığı var..
Aydın' a gittiğimde ise Watsons' a uğradım ve Rita Ora koleksiyonundan bir ruj (give me a cuddle) ve bir oje (lose your lingerie) aldım. Rimmel London'ın 60 seconds serisinden de uzun zamandır aklımda olan ring a ring o' roses isimli ojeyi aldım. Saçlarım çok yıprandığı içinde Pantene' in argan yağlı bakım elixirini aldım.


La Roche Posay nemlendiricim bittiği için Clinique' den bir nemlendirici almak istedim ve Tekin Acar' a gittim. Clinique' in set halinde nemlendiricilerinden almak istemiştim ama kalmamıştı. Tam çıkarken beyaz ojeye ihtiyacım olduğunu hatırlayıp Makeup Studio nun ojesini aldım 9.90 mış ben 3.90 sanmıştım -.- almış bulundum =) Clinique set ise bana erken doğum günü hediyesi oldu ama dün pişman etti bu set beni nedeni ise kısaca anlatayım;
Sevgili güzellik Gurumuz Su dün twitter hesabından Tekin Acar' ın yurtdışında 2 ürün alımına hediye edilen seti sattığını söyledi resime bir tıkladım amanın bende ki set!! Nasıl sinirlendim nasıl kızdım anlatamam! Bilseydim gerçekten iade ederdim.. Neyse kullandık artık..
İçerisinde nemlendirici, Chubby Stick, Oje, High İmpact rimel ve 4 lü far paleti var.

Buraya geldiğimde Sephora'ya almak istediğim bir iki ürün için gittim ama ellerinde kalmamış sözde getirteceklerdi hala arayan soran yok >.< Neyse ben sakinim..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

16 yorum

  1. Aldıklarının hepsini güle güle kullan canım.Demek set yurt dışında alışverişe hediye ediliyormuş.Valla hiç şaşırmadım desem ? ://

    YanıtlaSil
  2. Sakin ol tabi :) aldıklarını güle güle kullan canım. Sana yine hediye diye bişeyler vermişler biz girdik mi krem vs. dünya kadar şey alıyoruz poşete tester bile atmıyorlar. Hele o ısparta da ki tekin acar yokmu testerları yediklerini düşünüyorum :) Pantene argan yağından memnun musun canım? Bende bi karar veremedim pantene mi elseve mi avon mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yanlış anlaşılma oldu sanırım seti bana onlar hediye etmedi annemin hediyesi bana. Pantene i de daha bir iki kere kullandım o yüzden bir yorum yapamam :/

      Sil
  3. Tatlim guzel gunlerde kullann. Bu arada seti satan sadece Tekin Acar degil. Boyner'de satiyor hatta hepsini gectim Clinique Turkiye internet sitesinde de satisi var. Bunun suclusunun Tekin Acar olsugunu dusunmuyorum . Clinique'in Turkiye pazarindaki uygulamasi boyle belliki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? O zaman bizi direkt clinique markası kazıklıyor >.< Odedigimiz abartı kdv yetmiyormuş gibi bide fırsatçılarla uğraşıyoruz!

      Sil
    2. Evet tatlım suc magazalardan cok Clinique'den kaynaklanıyor. Su an bu set kendi sitesinde 99 lira mesela :))

      Sil
  4. tekin acarın terbiyesizliğine sınır olmamak elde degıl neyı nerden kar edeklerını sasırdılar kı boyle un yapmıs bır fırmaya yakıstıramadım . neyse bende sakınım :) guzel gunlerde kullan balım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ama sadece Tekin Acar değilmiş hepsi satıyormuş bu seti! Daha çok sinirlendim yaa!

      Sil
  5. Öncelikle güzel günlerde kullan.Clınıque marka chubby ruju severek kullanıyorum kırmızı ve pembesi var bende de.Rimelden memnun kalmadım.Gözlerimde yanma yapıyor.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. chubby stick i bende sevdim ama rimeli henüz denemedim..

      Sil
  6. Aaa yok artık, ne kadar yüzsüzlermiş, hediye setini koskoca firma ne diye satışa koyuyor :/

    Aldıklarını güzel günlerde kullan <3 Pantene saç yağını nasıl buldun? Alınası mı? Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Tekin Acar değil diğer mağazalarda hatta Clinique kendi sitesinde de satıyormuş.. Yani en başta bizi kazıklayan Clinique!

      Sil
    2. pantene yağıda daha yeni kullanmaya başladım etkisini görmem için yarısına kadar kullanmam lazım ondan önce yorum yapmam doğru olmaz..

      Sil
  7. Set olayı çok kötü olmuş :/ Ama yine de yapacak bir şey yok, güle güle kullan tatlım bozma moralini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) sadece Tekin Acar değil hepsi böyle olunca biraz moralim düzeldi :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe