Rimmel London Rita Ora Koleksiyonu - 203 Lose Your Lingerie Oje

09:00

Mutlu pazarlar..
Rimmel London Rita Ora koleksiyonu ilk çıktığında yabancı bloggerlar da görüp hemen Watsons' a twitterdan yazmıştım buraya da gelicek mi? diye.. Geleceğini söyledikleri zaman da acayip sevinmiştim =) Koleksiyonun tamamı gelmemiş ne yazık ki =/ İlerde onlarda gelir diye umuyorum.


Ojeleri ilk gördüğüm zaman en çok merak ettiğim renklerin başında Lose Your Lingerie vardı. Beyaz ojenin içine pembe ojeyi bir iki damla katıp karıştırmışlar sanırım =) Çok temiz çok güzel bir duruşu var.. Denemek için koleksiyondan sadece bu rengi aldım ama aklım diğer renklerde kaldı. İhtiyaç fazlası bir sürü ojem olduğu için artık bir ojeyi almadan önce bol bol düşünüyorum. Gerçekten beğenirsem alıyorum..

Gelelim bu ojeye:
Yapısı renginden dolayı olsa gerek tek katta pek iç açıcı değil ama 2. katta kendini topluyor. Ama bu renk için sanırım ince ince 3 kat uygulamak en doğrusu olur.. Kuruma hızı da açık renk bir oje için hiç fena değil. Gelmeyen renklerde de gözüm var gelirlerse onlardan da bir iki tane alabilirim =)

Siz bu koleksiyondan hangi ojeleri aldınız?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

10 yorum

  1. Ben de Rimmelin ojelerini denemek istiyorum :)) çok yakışmış güzel ellerine tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel' in ojelerinden deneyipte memnun kalmadığım bir oje olmadı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim =)

      Sil
  2. Hiii ne kadar guzel rengiii bayildimm gule gule kullaan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde seveceğin bir ton Ege tavsiye ederim =)

      Sil
  3. Ben almadim ama bu renge bayildim kuzummm cok hos . Senin guzel ellerinde cok daha guzel duruyor tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim benim çook teşekkür ederim :* Sana da çook yakışır bu renk o pamuk ellerine hele ^^

      Sil
  4. Rengine bayıldım! :) Güle güle sür bebek!

    YanıtlaSil
  5. Rimmel London ojelerini seviyorum. Bu rengide oldukça güzelmiş sana yakışmış :))

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe