Pembeli Şeyler Blogundan Çekiliş Kazandım! =)

19:23

Selam kızlar..
İlk çekilişim bittiği gün bende bir çekiliş kazanmışım meğer =) Tuğçe mail attığında çok sevindim. Kendisi çok nazik çok tatlı biri. Ben çekilişten sadece Bourjouis fondöten kazanmıştım ama kendisi kocaman bir paket hazırlayıp göndermiş. Kendisine buradan tekrar teşekkür ediyorum ve Tuğçe'nin tatlı blogu için burayı tıklayın lütfen..


Denemek istediğim bir kaç markanın testerını görünce çook sevindim.. O kadar düşünceli ki kızım içinde minik bir süslü şirin koymuş =) Fotoğraflarken kızım çoktaan alıp gittiği için kadraja giremedi =)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

10 yorum

  1. Caniim hepsini gule gule kullan.ayrica o senin tatliligin:)) ben tesekkur ederim katildigin icin..opuyorumm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canıım =) Bende seni öpüyoruuum :*

      Sil
  2. Güle gülee kullan tatlımm :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullannn :) ♥

    YanıtlaSil
  6. Bebegim sansın daima bol olsun hepsini guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe