Rimmel London Ring a Ring O' Roses Oje

09:00

Mutlu Pazarlar =)
Uzun zamandır listemde olan ama bir türlü bulup alamadığım ojeme sonunda kavuştum ^^ Rengi çook şeker bir pembe. Tam bahara uygun..


Yapısı ise çok güzel 2 ince katta çok güzel duruyor ve çabuk kuruyor! Aklımda pek çok Rimmel London oje var ama bulamadım. Watson's bana uzak olduğu için sık sık gidip bakamıyorum da =( Sevgili Watsons Antalya çarşı içine mağaza açsan olmaz mıımilkysmile

Yüzük tırnağımda ki sevimli fimo Balböceğimin hediyesimilkysmile

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

5 yorum

  1. Çok yakışmış canım. Renk tonuna bayıldım. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı bi pembeymiş cidden! ♥

    YanıtlaSil
  3. Nasıl guzel seker pembe buu .:) Ben de gidemiyorum genelde Watsons'a. Lutfen yakına acıl sevgili Watsons :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet balım pankart açalım en iyisi Antalya' da daha çok mağaza açın diye =)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe