Bahar Makyajı || Spring Makeup

09:00

Pazartesi sendromunu atlatmak için renkli bir makyajla günümüzü renklendirmek istedim =) Uzun zamandır (geçen bahardan beri) aklımda olan bu makyajı daha geçen gün yaptım. Boğa burcuyum tembelim napiim.. Oldukça minumum ürünle hem gündüz hem akşam kullanılabilecek bir makyaj yaptım. Önce ürünlere bir göz atalım;


Size örnek bir makyaj yaptığım için ten makyajı yapmadım ama  kaşlarımı doldurmayı unutmuşum kusura bakmayın..
Bu arada Swiss Dot allığı olanlar far olarak mükemmel duruyor mutlaka deneyin derim :)

Turuncuyu altınla kombinlemekten başka seçenek yok sanırım :)

Aa birde şanssızlığıma bakın ki kullandığım fırça kirliymiş unutmuşum bu yüzden turuncunun içine kahverengi de karıştı ama daha kullanılabilir olmuş sanki ne dersiniz? :)


Benim bahar için yaptığım hatta yaz içinde gayet uygun olan turuncu makyajım bu şekildeydi :) Yorumlarınızı bekliyorum..

Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

16 yorum

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Turuncu-altın mükemmel ikili bence :))Çok hoşuma gitti makyajın, ellerine sağlık :) Bu tonları çok seviyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafette turuncu ve altını kombinlemeyi severim ama makyajda da çok hoş oldu =) Beğenmene sevindim teşekkürler..

      Sil
  3. O allık ne güzel olmuş far olaraak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık olarak bayılıyordum kendisine ama far olarakta ayrı bir beğendim =)

      Sil
  4. Böyle elegant makyajlara bayılıyorum ama bunun için de cildin pürüzsüz olması gerektiği kanısındayım o yüzden kendime hiç yakıştıramıyorum. Resmen bayıldım, mükemmel olmuşsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Ezgim :* Bence sana da çok yakışır ayrıca cildin gayet iyi gözüküyor kendine haksızlık etmeee ^.^

      Sil
  5. Kaşların böyle de çok güzel ki :) Renk uyumunu çok sevdim ben mutlaka deneyeceğim tam baharlık gerçekten :) Ellerine sağlık! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim benim çok teşekkür ederim :* Sende çok daha güzel duracağına eminim =)

      Sil
  6. Kazara da olsa iyi ki kahverengi karışmış, bence çok da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Diğer türlü kullanamazdım sanırım benim için fazla iddaalı olurdu :)

      Sil
  7. Cok hos olmus her zaman ki gibi bebegim. Ellerine saglıııkkkk :))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuş ben de böyle turuncu altın sarısı renk uyumunu çok sık kullanıyorum son zamanlarda. Bir de koyu yeşili hafif bir şekilde turuncuyla karıştırabilirsin öyle de harika oluyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Renkli makyaja yeni yeni ısınıyorum ilerde o şekilde de deneyebilirim teşekkür ederim fikir için :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe