I Love.. Raspberry & Blackberry Duşjeli ve Banyo Köpüğü

09:00

Günaydııın =)
Bir haftalık aranın ardından geri döndüüüm =) Beni izleyenler en çok sevdiğim kokuların "berry"gillerden olduğunu bilirler =) I love bu seriyi bana özel çıkarsa anca bu kadar olurdu. Kendisi sadece duş jeli değil aynı zamanda banyo köpüğü.. Taşındığımız evde küveti kaldırttığımız için ben kendisini deneyemedim ne yazık ki..

İnanılmaz köpürüyor ve harika kokuyor!!!

 Bu markanın daha önce Strawberry & Milkshake olan serisinin ürünlerini deneyip memnun kalmıştım. Bu seri ise daha yeni çıktı. Farklı çeşitleri de mevcut eğer hala bu markayı denemediyseniz Watsons' a gittiğinizde mutlaka bir kaç serinin kokusuna bakın. Beğenmeyeni dövüyorlar =P


500 ml' lik bir ürün ve bir damlası bile yetiyor kolay kolay bitirebileceğimi sanmıyorum =) Oldukça bereketli bir ürün bence.. Kalabalık ailelere tavsiye ederim =)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Tatlimmm hosgeldin canimm. Ben de bakmistim kokularina ama bana fazla sekerli gelmislerdi. Guzel gunlerde kullaann bebegimmmm:)(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk bebeğiiiim =) Zevkler değişiyor tabi o yüzden bi koklayın dedim.. Ben tatlı şekerli kokuları sevdiğim için tam bana göre ^^ Ama parfümde şekerli kokuları sevmiyorum =S
      Teşekkür ederim tatlıım :*

      Sil
  2. offfff muhtesem bır sey bu ı love serısıııııııııı

    YanıtlaSil
  3. Ben de bunların kokusunu çok beğeniyorum. Bloguma beklerim :) alisverismanyagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadget hatalı olduğu için takibe alamadım ne yazık ki =/ Düzeltirsen iyi olur canım..

      Sil
    2. nasıl düzeltebilirim haftalar önce denedim ama yapamadım :( şimdilik takip için kumanda panelinin sol üstünde yer alan ekle kısmından takibe alabilirsin :) umarım gadget'ı düzeltebilirim.

      Sil
    3. blog adını değiştir onayla sonra tekrar aynı blog adını yazıp onayla düzelmesi gerekir canım..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe