Mart 2014 Sık Kullanılanlar

09:00

Herkese merhaba =)
En sevdiğim yazı dizisiyle karşınızdayııım ^^ Bakalım bu ay eeen çok hangi ürünleri kullanmışııım? =) Yorumlar için aşağıya inin 

Sleek Oh So Special! paletle sürekli denemeler yaptım fotoğraflar kamerada  bir ara düzenleyip sizlerle de paylaşırım. Sleek Flushed ve NARS Mata hari en sık kullandığım allıklardı. Rimmel London Scandal Eyes Rockin' Curves en çok kullandığım rimel oldu ki ben kendisini çok sevdim =) Yves Rocher asansörlü göz kalemi ise bitene kadar göreceğiniz göz kalemim. The Balm Sexy Mama en sık kullandığım pudra oldu. Flormar mat BB kremin bu ay hakkını verdim sürekli bunu kullandım, oldukça başarılı bir ürün keşke LE olmasaydı =/ The Balm Put a Lid On IT far bazını da denemeye tabi tuttuğum için sürekli kullandım. MAC Groundwork paint potum ise günlük makyajlarımda bana eşlik etti =) MAC Please Me rujumla aşk yaşadık, aradığım rengi buldum <3

Benim sık kullanılan aylık makyaj ürünlerim bu şekildeydi.. Aslında bu fotoğraftaki her ürünün favorim olduğunu da söyleyebilirim =)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

3 yorum

  1. Rimmel London Scandal Eyes Rockin' Curves maskarasını geldiği günden beri kullanıyorum. Diğerine elim gitmiyor. Bende çok sevdim. :)

    The Balm Put a Lid On It far bazı zaten favorim. Hem renkler daha güzel belli oluyor hem de göz kapaklarında toparlanmayı engelliyor.

    Flormar'ın Mat BB kremini merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım sende =) BB çok güzeldi ama artık yok =( Diğer satışta ki BB kremi nasıl bilmiyorum bir denemek lazım..

      Sil
    2. Ben CC kremlerinden çok memnunum. Ondan BB kremini de merak ettim.

      Aynen denemek lazım canım. :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe