Wet'n Wild Comfort Zone Palet

09:00

Günaydın kızlar =)
Duymayan kaldı mı bilmiyorum ama Wet n Wild markasını artık Gratis mağazalarında bulabilirsiniz :) Bende bu yüzden elimde ki paleti hemen incelemeye karar verdim ki alacak olanlara bir fikir versin. Ayrıca bu palet Wet' n Wild' ın hiç şüphesiz en çok satan paleti!


 Farların yapısı güzel, tek seferde rengini veriyor.
Hafif tozutma sorunu var ama benim için önemli değil.
Ambalajı dandik fakat fiyatını göz önünde tutarsak gayet normal..

Flaşlı hali..

Bunlarda paletteki en sevdiğim renkler..
Soldan sağa
Eyelid yeşil olan, sol kısımda ki crease, sağ definer ve sol definer (tam tersi swatchlamışım:)

Alt sağ köşede ki farı MAC Club fara muadil gösteriyorlar her yerde ama bende karşılaştırmasını yaptım kararı siz verin yazıyı okumak için tıktık..
Ayrıca bu palette ki renklerin hepsi MAC farlara dupe diye gösterilmiş incelemek isterseniz tıklayın..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

17 yorum

  1. hangi gratis de gördünüz acaba :) çok merak ediyorum ürünleri :)

    YanıtlaSil
  2. Buraya gelsede sansima bu palet gelmez sanirim cunku en cok istedigim urunlerden biri. Son iki renk mukemmel. Gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gelir tatlım öyle düşünme :)

      Sil
  3. Güle güle kullan, renkler harika, WetnWild´i bir yerde gördügüm anda bende bu paletlerden almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünüz Gratis mağazalarında olsun o zaman :)

      Sil
  4. Şu Clup dupe olan nasıl bir renkmiş! Netten swatchlar yeterli değil onu anlatmaya, hiç aklımda yoktu ben Walking on Eggshells almayı düşünüyordum, Gratis'e geldiği haberinden önce iş arkadaşım GG'den aldı Comfort Zone'u, dün mıncıkladım da, anlatmak mümkün değil bu sağ alt köşedeki farı! Mükemmelmiş! Bir an önce gelse de bizim Gratis'e hemen alsam. Ahh, aşk yaşamak buymuş demek ki, bıraksan sayfalarca yazarım. Güzel günlerde kullan bebeğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden aşık olmuşsun kuzum :) İnşallah çabuk kavuşursun ^^

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Gratis' ler de satışı başlamış 19.50tl 8li paletler :)

      Sil
  6. Eskişehire açılsın ilk alacağım palet bu :) Güle güle kullan Ceydacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah çabuk açılır oraya da sende kavuşursun :)

      Sil
  7. Sağ alttaki renk için bile alınır bu palet! Fiyatları uçurmazlarsa ben de birkaç şey almak istiyorum bakalım :) Gerçekten bu yazı çok iyi oldu hayatım teşekkürler :*:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatları çok uygun tutmuşlar canım :) Zam gelmeden ne almak istiyorsan al bence ;)

      Sil
    2. O zaman bulduğum an kapayım hemmen :))

      Sil
  8. Kızlar bu palet zaten gelen urunler arasında gozukuyor :) Ben de cok seviyorum bu paleti. Koyu renk makyaj hic yapmamsıtım bu paletl tanısana dek. Sol en alttaki renk icerisinde hafif kırmızılıkmısı bulunduruyor. Sur ve dagıt. Inanılmaz guzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı renk nude tude palette de var onun gramı az olduğu için kullanmaya kıyamıyordum şimdi bol bol kullanabilirim =D

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe