NARS Light Reflecting Setting Powder - Pressed

09:00

Herkese merhaba..
10 gün önce aldığım ve elimden düşüremediğim NARS' ın bu pudrasını daha fazla beklemeden sizlerle paylaşmak istedim.. Kendisi sıkıştırılmış transparan bir pudra ama içinde minik minik ışıltılar var ama sakın aklınıza simler pullar disko topları gelmesin.. İçinde ki o minik ışıltılar sayesinde ışığı çok güzel yansıtıyor ve cildinizi saha sağlıklı gösteriyor.


Ben tüm cildime uygulamadım çünkü karma bir cildim var. Aydınlatmak istediğim bölgelere sürdüm ve sonuç çok hoşuma gitti. Ama benim bu pudrayı almakta ki asıl amacım göz altıma sürdüğüm kapatıcıyı sabitlemekti. Diğer kullandığım pudralar göz altlarımı kurutup kapatıcıların mimik çizgilerime dolmasına neden oldu. Bu pudra da böyle bir sorun yaşamadım hatta ışıltıları sebebiyle göz altlarım daha aydınlık gözüktü.


NARS' ın kauçuk çabuk kir tutan ambalajına çok şık bir kese yapmışlar. Bu yüzden tozdan, kirden korunuyor. Ben çok sevdim.milkysmile


Yapısı çok hafif bu yüzden fırçaya almak için üzerinden bir kaç kez geçmeniz gerekiyor. Bu özelliği bazıları için kötü gibi gözükse de ben sevdim. Pudrayı kontrollü bir şekilde alıp kullanmanızı sağlıyor. Un kurabiyesine dönen kızlar için birebir =)


Kuru ciltlere rahatlıkla tavsiye edebilirim çünkü cildi kurutmuyor, germiyor asla rahatsız etmiyor.. Haliyle yağlı ciltler de memnun kalmayacaktır çünkü parlamaya ve yağlanmaya çok fazla etkisi yok. Belki kendi kullandığınız pudranın üzerine ışıltı vermesi için kullanabilirsiniz..


Olmazsa olmaz bir ürün değil gibi gözüküyor ama benim için olmazsa olmaz ;) Fiyatı 103 tl.


Direkt güneş ışığının altında çekmeme rağmen ışıltıları gösteremedim =/

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

9 yorum

  1. Ahh!! Hep aklımda almak var bu ürünü ama bir türlü kıyamıyorum paracıklarıma :( Ne güzel anlatmışsın:) Güzel günlerd kullan fıstık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde uzun zamandır wishlistim de olan bir üründü sonunda kavuştum umarım sende kısa süre de kavuşursun tatlım :)

      Sil
  2. Işıltıları gayette yansıtmıssın kuzum ben görebiliyorum :) pudra görüntüsünden nefret eden ve kuruttugu için sevmeyen bi insan olarak bu benim için mükemmel bi ürün sanırım calısmaya basladıgım gün alıcam inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zaman da alabilirsin bebeğim seveceğinden eminim =)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyor ama fiyatı da bir o kadar hoş :) güle güle kullan tatlım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım fiyatı daha bir hoş ama kesinlikle hakediyor emin olabilirsin =) Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  4. Un kurabiyesine dönen kızlar lafına baya güldüm hahaha çok iyi demişsin ya :D Peki göz altlarına beyaz far süren hatunları ne yapacağız onlar en kötüsü :( Şaka bir yana çok güzel anlatmışsın ve bence ışıltıları yakalayabilmişsin, elimdeki pudralarımdan biri bitsin koşa koşa alacağım. Güzel günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz far sürenleri sopayla kovalamalı.. Teşekkür ederim canım beğenmene sevindim =) Seninde beğenebileceğin bir pudra diye düşünüyorum ^^

      Sil
  5. Yok tatlım sen bilgilisin makyaj konusunda millet un fabrikasından çıkmış gibi dolaşıyor =) İlk fırsatta denemelisin :*

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe