MAC Club VS Wet'n Wild Comfort Zone Palet - Dupe?

09:00

Herkese güzel bir hafta sonundan merhaba..
Beni günlük hayatta bile far kullanmaya alıştıran ilk MAC farım Club' ın incelemesini hala yapmamışım yakın zamanda blogda olur. Şimdi Wet'n Wild Comfort Zone paletin içinde bulunan ve birbirlerine dupe gösterilen bu ikiliyi incelemeye alalım..


İlk bakışta aa ne kadar çok benziyorlar diyorsunuz ama kullandığınız zaman arada fark olduğunu görüyorsunuz..



Club daha koyu bir kahve iken Wet'n Wild palette ki renk oldukça sıcak ve çikolata kahve. Tek ortak noktaları ikisininde yeşil yansımaları olması. Club da yansımalar daha belirginken Wet'n Wild da ki daha az. Göze uygulandığı zaman da Club da ki geçişler bence daha hoş. Ama ben ikisini de çok severek kullanıyorum =)
Üstte Club Altta Wet'n Wild

Yabancı bloggerların aksine ben birbirlerine dupe sayılamaz görüşündeyim..


Club ı bileğimin kıvrım yerine sürdüğüm için yansımaları net çıkmamış ama daha koyu yeşil yansımaları var..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

11 yorum

  1. Çok güzel bir inceleme olmuş canım :) Ben de Wet'n Wild paletlere yurtdışına çıkan bir yakınımın sayesinde kavuşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım =) Een kısa zamanda kavuşursun umarım ^^

      Sil
  2. bencede biraz fark var güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Tabi yaaa goster su guzel yuzunu:)

    YanıtlaSil
  4. Bu farin rengini swatchlarda net yansitmak neredeyse imkansiz kuzum herhalde :) anneme makyaj yaparken yanismalar yuzunden kafasi karismiti kirmizi oldu yesil oldu gri oldu diye. Cok benzemiyorlar ama grrcekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kızıl, yeşil, mavi ışığa göre açıya göre farklı gözüküyorlar bende bu yönüne bayılıyorum =)

      Sil
  5. En merak edileni göstermen harika ama ben seçimi Wet'n Wild'tan yana kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım ben birini seçmem gerekseydi MAC i seçerdim gözde ki duruşları çok başka..

    YanıtlaSil
  7. Süper bir yazı yine. Mac club almaktan vazgeçmiştim wet n wild alıcaktım bunu gördüğüm iyi oldu. Club alınacak ^.^

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe