Water Decals Nedir? Nasıl Uygulanır?

09:00

Herkese merhaba..
Water Decals' i duymayan kalmamıştır ama belki bilmeyenler vardır diye ben kısaca anlatmak istiyorum.. Tattoo denilen geçici dövmelerin tırnak versiyonu desem hemen anlarsınız sanırım =) Bornprettystore.com da satılan bu güzelliklerin hem fiyatı uygun hemde uygulaması çok pratik =) Özellikle nail art yapamıyorum çok beceriksizim diyenlere tavsiye ederim..


1- Öncelikle bir makasa ve bir kap ılık suya ihtiyacımız var. Eğer yaz mevsimiyse soğuk su kullanın.
Hangi deseni kullanmak istiyorsanız makasla kesip alın.

2- Kestiğiniz desenin üzerinde ki şeffaf filmi çıkarıp suyun içine koyun 15-20 sn bekleyin. Deseni sudan çıkarıp parmağınıza alın.

3- Uygulama yapacağınız tırnağı ıslatıp deseni üzerine yerleştirin ve üzerinden bir havluyla yada peçeteyle kurulayın. Saç kurutma makinesiyle kurutun. Üzerinden bir top coat geçin.

4- Sonuç bu şekilde mükemmel olacaktır :)

Anlatınca sanki çok uzun ve zormuş gibi gelebilir ama bu işlem 1 dk bile sürmüyor :)

Water Decals çeşitlerini merak ediyorsanız buraya tıklayın. CBMX31 koduyla alışveriş yaparsanız %10 indirim kazanacaksınız ve kargo bedava =)

Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hoşçakalııııınn
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bunu da ilk sende gördüm tatlım sayende yeni yeni tırnak süslemeleri öğreniyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Aa hem cok hos hem de cok pratikmis tatlimmm :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş,kaç günde geliyor peki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki 3 haftada geldi. Bazen daha erkende gelebiliyor. =)

      Sil
  4. Çok şirin görünüyor :) Güzel günlerde kullaan

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe