Tırnak Fimosu Nasıl Uygulanır? || How to apply fimo nail art?

09:00

Herkese merhaba..
Sevgili arkadaşım Gözde' nin bana hediye ettiği şirin fimolar arasından ilk önce Hello Kitty' li olanı denedim ve bayıldııım =) Fimoları çubuk şeklinde yada hazır dilimlenmiş yani kesilmiş şekilde alabilirsiniz. Bende olanlar kesilmemiş bu yüzden ihtiyacımız olan jilet, neşter tarzında çok keskin ve ince aletler ama bende ikisi de olmadığı için maket bıçağıyla kesmeyi denedim. Aslında fimo kesmek için kendi jileti var ama TR' de bulamıyoruz netten sipariş vermek lazım.

(google görsellerden alıntıdır)

 Biraz zorlandım keserken, biraz eğimli ve kalın oldu ama gene de kullandım. Fimomuzu kesip hazır hale getirdikten sonra tırnağımıza ojemizi uyguluyoruz, ardından fimoyu bir cımbız yardımıyla istediğimiz yere koyuyoruz üzerinden bir top coat geçiyoruz. Hepsi bu kadar ^^ Oldukça basit ve çok şık tırnaklara sahip olabilirsiniz. Ayrıca siz çıkarana kadar tırnakta sabit bir şekilde kalıyor.


Ben tembelliğimden dolayı bu fimoları çok sevdimmilkysmile Sanırım Bornpretty' den farklı çeşitlerini sipariş edicem =) Bakmak isterseniz gerçekten harika seçenekler var tıktık. Ücretsiz kargo da cabası ^^ Ebay den de bulabilirsiniz tabi ama Bornpretty bana daha uygun geliyor.. aa birde unutmadan CBMX31 koduyla %10 indirimle daha uyguna alabilirsiniiz =)


Gözde'me tekrar çoook teşekkür ediyorum =)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

12 yorum

  1. bayıldım bunlara çok güzeller :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle! =) Bende 2 çeşit meyve var daha fazla almam lazım çook beğendim =) Yazın harika durur gerçekten..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :) benim de epeydir gözüm var bunlarda ama almamıştım. çok şeker olmuş alıp deneyesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim =) Bence almalısın çok eğelnceli ^^

      Sil
  4. Senin sayende duyuyorum bu tırnak fimosunu ve çok sevdimm :) Çok güzel olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? =) Bir işe yaradım bak çok sevindim sende dene canım beğeneceğine eminim ^^

      Sil
  5. Jelibon gibi benim daha çok yiyesim geldi açıkçası. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iştah açıcı etkileri var =)

      Sil
  6. Bayıldım :) Ne kadar şeker şeyler onlar öyle. Güle Güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım :) Ne kadar şeker şeyler onlar öyle. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım =) Hepsi birbirinden sevimli ^^

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe