Nisan Ayı Sık Kullanılanlar | 2014

09:00

Günaydın canlarım :)
Bu ay aslında çok çok fazla makyaj yaptım makyaj malzemelerimin hakkını verdim diye düşünüyorum ama en çok kullandıklarımı belirlemeye çalıştım. Bakalım bu ay en çok neleri tercih etmişim :)


  • MAC far paletimi sık sık kullandım özellikle Star Violet vazgeçilmezimdi..
  • NARS Light Reflection Setting Powder ise kullandığım tek pudraydı.
  • Bourjois 123 Perfect fondöten ise beni kendine aşık etti. BB krem yada renkli nemlendiriciden asla vazgeçmeyen ben bu ay sürekli fondöten kullandım. Bourjois keşke Türkiye'den gitmeseydi =/
  • Benefit Fake Up kapatıcıyı ise denemek için her makyajımda kullandım yorumlarım yakında ;)
  • MAC paint potlardan Bare Study en çok kullandığım krem far/baz oldu.
  • MAC Studio Finish kapatıcıyı da yüzümde ki tek tük çıkan sivilcelerin izleri için kullandım. Yorumlar yakında :)
  • Rimmel London Scandal Eyes Rockin Curves rimeli çok sevdim ah birde bulaştırmadan sürebilsem :)
  • NARS Mata Hari allık gene baş tacımdı ^^
  • The Balm Hot Mama ise ışıltı istediğim zamanlarda imdadıma koştu :)
  • MAC Please Me mat pembe ruj arayışıma son verdi çoook seviyorum milkysmile
  • Rimmel London Color Rush Balm (Give me a cuddle) ise abartısız haftanın 4-5 günü kullandım.
  • Yves Rocher asansörlü siyah göz kalemi şuanda elimde olan en iyi siyah göz kalemi olmasından dolayı sürekli kullanıyorum.
  • Rival de Loop dudak kalemini ise nude göz kalemi amaçlı kullanıyorum.

Benim sık kullandığım ürünler genel olarak bu şekildeydi. Sizinle ortak kullandığımız bir ürün var mı? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ürünler çok güzel makyaj çekmecelerini karıştırasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi bende senin için düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bourjois fondoteni begenmene sevindim fistik,ben bitmesin diye kullanmiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canımın içi :) Kullanmaya kıyamıyorum bende 1 haftadır, biterse ne alırım yerine diye kara kara düşünmeye başladım =/

      Sil
  3. Senin yüzünden alışveriş listeme yeni şeyler eklemek zorunda kaldımmm, hiç adil değil :P

    YanıtlaSil
  4. Bi dahaki sefere parfümünü de koy canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümüm hep değişiyor canım en sık kullandığım diyebileceğim bir parfümüm yok :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe