Makyaj Sayfam Buse' den Gelen Hediyelerim =)

09:00

Günaydın kızlar..
Geçenlerde Buse' nin çekilişini ben kazanmıştım ve elime geçeli 1 hafta oldu ama ben memleketimden yeni geldiğim için yazısı bayaa gecikti. Buse çoook severek takip ettiğim bloggerlar arasında ve harika makyaj yapıyor. Eğer hala takip etmiyorsanız hemen tıklayın..


Buse hepsini tek tek paketlemiş ve çokta tatlı bir not koymuş içine =) Kirpik kıvırıcıyı ve allığı çoktan kaptırdım kuzenlere ^^ Herkesi sevindiren bir paket oldumilkysmile Kendisine tekrar çook teşekkür ediyorum =)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

9 yorum

  1. Tatlimmmmm guzel gunlerde kullan hepsiniii :)) sansin hep bol olsunn:))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım, güzellermiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Çok güzeller gerçekten ^^

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güle güle sür sürüştür hayatımm :*:* :))

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe