Essence Love Letters Koleksiyonu Baskı Seti || Stampy Set

09:00

Selam kızlar..
Essence' in bu koleksiyonunda yer alan ürünler oldukça ilgimi çekmişti ama gidip yakından inceleyince sırf şirin göründükleri için almamaya karar verdim. Bu koleksiyondan sadece bu baskı setini ve 04 Dear Peach isimli ojeyi aldım. Pembe olan ojede gözüm kaldı ama Essence ojelerin kalıcılık sorunları var malumunuz bunu göz önünde bulundurup almadım..


Bu koleksiyonun ambalajları o kadar sevimliydi ki gerçekten almamak için kendimi zor tuttum! Aynı şekilde baskı setinin de kutusu çok sevimli ben atmaya kıyamadım ve imaj disklerimi onun içinde saklamaya karar verdim.

Gelelim sete;
İçerisinde bir imaj diski bir damga ve bir sıyıraç var. Sıyıraç gerçekten berbat! Hiç bir işe yaramıyor eğer daha önce baskı seti kullanmadıysanız bende sorun var diye düşünebilirsiniz. Ben kendi sıyıracıyla olmayınca attım çöpe. Üstelik eğri kesilmiş =/ Elimde ki diğer sıyıraç ise güzel fakat keskin olduğu için diskleri çiziyor bende çizik istemediğim için kredi kartı gibi bir kartla aynı işlemi çizmeden rahatça yapıyorum..
Damgasını beğendim onda bir sorun yok işini güzel yapıyor..
İmaj diski ise pek başarılı değil yani iyi kazınmamış şekiller yarım yarım çıkabiliyor hafif bir kısmı çıkmıyor vs vs. Bazı şekillerin deseni kendinden yarım yarım kesik gibi onlardan bahsetmiyorum hemen ahkam kesmeye kalkmasın bazı(!) bilir kişiler!!!
Elinizde orjinal konad disk varsa yada bornpretty nin diskleri de kaliteli öyle bir fauxnad diskiniz varsa farkı çok rahat anlayabilirsiniz..


Alan ve bilmeyen kişilere bir uyarı da bulunayım; imaj diskinin üzerinde şeffaf bir folyo var onu çıkarıp kullanmalısınız yoksa desenler çıkmaz..

Kısacası pek başarılı bulmadım ben bu seti sadece damgaya ihtiyacınız varsa alın derim yoksa alınmaya değmez. Eğer hala kalmışsa ve gene de almak isterseniz 10tl civarı bir fiyatı vardı..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

12 yorum

  1. bir ben bulamadım bu seti :((( güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmasan da olur canım o paraya Bornpretty den harika diskler alırsın emin ol..

      Sil
  2. ben de diyorum benim şekillerim niye güzel olmuyor diye.....
    çok güzel ve açıklayıcı bir yazı teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Oh alicaktim iyiki almamisim kuzum essence.in urunleri iice gozumden dusmeye.basladi:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum yeni çıkan kutu içinde ki paletler de çok sevimli ama beş para etmezmiş.. =/

      Sil
  4. Bu baskı setini çok almak istedim ama hangi gratise,rosmann'a gitsem tükenmişti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye edebileceğim bir ürün değil Bornpretty' yi tavsiye ederim..

      Sil
  5. Alıp almamakta çok kararsız kaldım ama yazını okuduktan sonra iyi ki almamışım...Born Pretty'de hem daha ucuza satılıyor damgalar ve diskler bu setin sadece damgasına 10 tl vermek pek mantıklı değil :) Born pretty'den almak en iyisi kesinlikle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım Bornpretty hem kaliteli hem de çok çok ucuz..

      Sil
  6. ülkemizde doğru dürüst damga disk seti alacağımız bir adres biliyor musun? elimde hiç olmadığı için bu seti almak istiyordum bende. Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özgürce pazarlama orjinal konad satıyor canım fiyat biraz yüksek ama bi tane olsun iyi olsun dersen doğru adres..

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe