Sleek Oh So Special Paletle Gece Makyajı

09:00

Mutlu bir haftaya merhaba =) Umarım bu hafta hepimiz için çook güzel olur ^^



 Geçen haftalarda yaptığım gece makyajımı sizlerle paylaşmak istedim.. Gözün lid kısmına simli bir far kullanmıştım ama ışıltılar belli olmamış. Geri kalan renklerde göründüğünden daha koyu. Kabataslak anlatmam gerekirse;
açık kahverengi farı tüm göz kapağıma sürdüm daha koyu sıcak kahveyle kaş kemiğine geçiş yaptım ve bu iki renk arasına siyah farı ince bir şekilde sürüp dağıttım. Dış V kısmına da siyah far uygulayıp dağıttım. Makyaj temizleme mendiliyle dış kısımları temizleyip keskin bir hat çektim. Önce siyah farla ince bir şekilde eyeliner çektim sonra yetersiz bulup NYC likit eyelinerı uyguladım. (sağ alt köşe)


Umarım beğenmişsinizdir kızlar. Yorumlarınızı bekliyorum =)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Çok hoş olmuş! Ben doğal tonlarda göz makyajı tercih etmiyorum ama çok güzel yapmışsın eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım teşekkür ederim =)

      Sil
  2. O keskin hat harika bir hava katmış makyaja! Çok çokk beğendim ellerine sağlık hayatım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğendiysen kesin güzeldiiiir =) teşekkür ederim bebeğim :*

      Sil
  3. çok beğendim kuzucuuum gözlerin zaten süper badem gibi maşallah bu toprak tonlaı çok iyi gitmiş:)eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok guzel olmus bebgım :D

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe