Watsons Magic Lipbalm

09:00

Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum :)
SPF 30 içeren sihirli bir lipbalm bu :) Güneş yüzünü Antalya' da çok erken gösterdiği için elimin sık sık gittiği ürünlerden oldu kendisi. 


Pembe ambalajıyla daha ilk bakışta dikkat çekiyor =)


Beyaz gibi gözükse de şeffaf bir yapısı var ama bir kaç saniye sonra dudaklarınız pembeleşmeye başlıyor ve ruj sürmüşsünüz gibi pembe dudaklara sahip oluyorsunuz. Ruj sürmüşsünüz gibi dediysem MAC' in cremesheen yapıda rujlarından biraz daha hafif yapıda renk veriyor. Dudakta ağırlık yapmıyor.

Fotoğraf oldukça açık çıkmış normalde oldukça canlı ama bir o kadar da doğal bir pembeye dönüşüyor benim dudaklarımda..


İçeriği de bu şekilde..

Kokusu ise çocukluğumda ki kokulu silgiler gibi :)

Siz bu lipbalmı denediniz mi?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

17 yorum

  1. eveet çok tatlı bir ürün kesinlikleee! çok da hoş durmuş tatlım sende:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen tatlım kokusunu bende muzlu pudinge benzettim silgilere de benziyor :) Rengi sürümü çok guzel bi tek sonradan bogazımda cı tat bırakıyor onu sevmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o acı tadı almadım şanslıyım demek ki =)

      Sil
  3. Ben bu balmi hic denemedim aslinda heo alacagim diyorum ama bir aksilik cikiyor alamiyorim. Guzel gunlerde kullan balim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim kuzum alıcam deyip deyip unutuyordum =) Teşekkür ederim lokumum :*

      Sil
  4. canım benım benım en sevdıgım lıp balmlarımdan bu bıttıkce alıyrm hele yazın elımden hıc dusurmuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Pembeye dönüşmesi çok hoşmuş. Denemek için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Renginin harika olduğu yetmezmiş gibi kalıcılığı da çok güzel! Yaz geldiğine göre devamlı kullanabilirim ben de :)) Güle güle kullan hayatım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şaşırtıcı şekilde kalıcı onu söylemeyi unutmuşum bak =) Sende güle güle kullan bebeğim :*

      Sil
  7. Çok tatlı durmuş <3 Bu ürünün eski serisi yeni serisi farkı mı var diye merak ettim, bendeki olanın kokusu baya ağır ve çekilmez :/ Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir canım eskisini kullanmadığım için bilemem ama yenilenmiş olabilir çünkü ben çok memnun kaldım. Kötü kokulara da hiç tahammül edemem =/

      Sil
  8. Çok yakışmış canım güle güle kullan. Ablamın da çok sevdiği bir ürün. Ancak benim bu ürünle aram biraz açık. Beni çok rahatsız eden bir kokusu var. Midemi bulandıran bir koku. Ambalajında kokladığımda sorun yaratmıyor ancak sürdüğümde sanki kokusu iyice ağırlaşıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.. Gerçekten mi? Çok hafif bir kokusu var benim kullandığım lipbalmın ve kötü kokuya bende dayanamam sende ki bozuk olabilir belki =/

      Sil
  9. ben denedim ama kokusu hiçbir şekilde kokulu silgiye benzemiyor :D bence böyle beyaz bir şurup vardı kokusu aynı o :D

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe