Alışveriş ( Watsons, Collezione, Colin's, H&M )

09:00

Selam kızlar..
Geçen hafta cumartesi günü biraz alışveriş yaptım ve twitterda bahsetmiştim biraz. Aldıklarımı merak eden arkadaşlar olduğu için blogda paylaşmak istedim..


H&M e ceket almak için gittim ama istediğim türde birşey bulamayınca sadece kızıma elbise alıp çıktım. Çocuk bölümünde harika şeyler var kız anneleri haberiniz olsun :)
Daha sonra farklı bir
avm ye geçtik. Watsons Antalya da saçma sapan yerlerde ve benden uzakta olduğu için pek sık uğrayıp alışveriş yapamıyorum. Hazır gittiğim avm de Watsons varken ilk önce oraya girdim. Rimmel Wake Me Up fondötenlerin sadece 2 testerı vardı ve en koyu renklerdi riske atmak istemediğim için almadım. Rimmel Moisture Renew rujlardan istediğim 3 renkte yoktu bende Vintage Pink ruju aldım. Gene Rimmel'in çok istediğim Space Dust ojelerinden Aurora olanı aldım. Fazla vaktim yoktu hemen çıktım yeni gelen ürünlere bakamadım ve kasaya giderken Watsons disk pamuklardan kapıverdim bir tane :) Rimmel ruj 17tl oje 4.50tl pamuk 3.50tl.

Collezione da ise gayet güzel indirimler vardı ama bedenler yoktu. Siyah önü kısa arkası uzun bir kazak aldım biker botlarla çok hoş duruyor ;) Kışın bile açık renk giyen biri olarak krem renkte ki kazağı es geçemezdim onu da aldım.. Kazakların ikisi de indirimdeydi 50 liradan 20 liraya düşmüşlerdi, oldukça kârdayım ^^ Erkek tişörtleri 8 ve 10 liraydı eşime de bir kaç tişört aldık hediye arayanlara duyurulur ;)


Colin's in önünden geçerken tişörtler dikkatimi çekti ve kaplan desenli zımba detaylı tişörtüde aldım kot şortla harika duracağına eminim ^^ 35 liradan 10 liraya düşmüş yeey..
Forever New de harika hırkalar vardı ama bedenleri çok büyüktü şimdi deli gibi o tarzda bir hırka arıyorum ah biz kadınlar..

Son olarak eve geldiğimde ise Yves Rocher' in indirim koduyla alışveriş yapan pek çok blogger arkadaşı görünce bende gaza geldim ve göz kalemi siparişi verdim..

Siz bu aralar neler aldınız =)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

14 yorum

  1. Hepsini gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullanin canim :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle giy:) bende yeni kazaklar aldim, yayinlarim:)ama yeni aldigim elbisem fotografta siyah oldugu halde çok kötü renk çikmiyormu deli ediyo beni:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sende güle güle giy =) Fotoğrafta gerçek görüntüyü yansıtmak gerçekten de çok zor =(

      Sil
  4. Ah unuttum:) krem kazagina bayildim, çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler daha güzeli senin olsun :)

      Sil
  5. Ooh çok iyi bir alışveriş olmuş. :) H&M çocuk ürünleri favorim.Yeğenime hep oradan alıyorum bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça hesaplı bir alışveriş oldu param cebimde kaldı ;) Bende yeğenlerime ordan alıyordum artık kızıma alıyorum =)

      Sil
  6. collezione'den aldığın siyah kazaktan bende de var canım herşeyin üstüne gidiyor güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sende güle güle giy :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe