Avon Pro to Go Rose Sorbet Ruj

09:00

Selam kızlar..



Avon' un rujlarını çok sevdiğimi daha öncede söylemiştim sanırım.. Bu seriden iki tane ruj almıştım biri meşhuuur Baby Lips diğeri de Rose Sorbet. Baby Lips bir iki ayda bitti bu renk ise nedense bitmek bilmedi!

Ambalajı tek elle açıp uygulamak için ideal. Kalıcılığı orta. Renk ise koyu bir pembe, saten yapıda.
Sanırım bu yüzden çok elim gitmiyor yani ben Satin Finish denilen rujlardan hoşlanmıyormuşum! Yoksa rujdan kaynaklanan bir sorun değil. Muhtemelen deneme şansım olsa bu rengi asla  almazdım!! Saten efektin yok olması için ruju fırçayla uygulamam gerekiyor ama bu benim gibi tembel birinin uğraşacağı birşey değil.. Çöpe gideceği günü bekliyor garibim...


Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe