La Roche Posay Effacler H Karma/Yağlı Ciltler İçin Nemlendirici

09:00

Herkese Merhaba!



Sivilcelerimin tekrar coştuğu ve ne yaparsam yapayım düzelmeyen bir hale geldiği zaman aldım bu nemlendiriciyi. Düzenli bir şekilde 1 hafta boyunca kullandım ve etkisini hemen gösterdi. Şu anda yüzümde 2 tane sivilce var onun sebebi de bu aralar düzeni biraz bozmuş olmam ve abur cuburu fazla kaçırmam..




Tüpte olması hem hijyenik hemde kullanım kolaylığı sağlıyor. Ayrıca nemlendirmesi benim için çok çok iyi.. Zaten bir kaç sene önce bu kremi kullanmış ve memnun kalmıştım ama yeni bir şeyler deneme merakımın önüne geçemedim maalesef.. Bittikçe tekrar tekrar alacağım bir nemlendirici artık heyecan aramaya gerek yok diye düşünüyorum =) İndirimde görürseniz haber verin hemen yedeklemem lazım ^^

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

12 yorum

  1. Ben de Effaclar Duo'yu kullanıyorum ama sadece sivilceli bölgelerime sürüyorum. Bu sanırım tüm cilde sürülüyor? Bunu da alabilirim aslında :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu tüm cilde sürülüyor normal nemlendirici, duo gibi bölgesel değil deneyebilirsin ama bana içinde çok az var gibi geldi sanki içine olduğu gibi hava doldurmuşlar =S

      Sil
  2. Bu markanın herşeyini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum ama fiyatını sevmiyorum =) İndirimle 40liraya almıştım..

      Sil
  3. yağlı cilterin dostu effaclar serisi :) ben de effaclar ve effaclar duo kullanıyorum ama sanıyorum ki bir nemlendiriciye de ihtiyacım olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! =) Bende duo almayı düşünüyordum ama hakkında çok farklı yorumlar okuyunca cesaret edemedim =/

      Sil
  4. ben bir buçuk aydır duo yu kullanıyorum effaclar temizleyici ile.gerçekten cildimdeki pürüzleri giderdi ve gözenekleri temizledi.memnun kaldım yani.ayrıca çok bereketliymiş maşallah tüm yüzüme sürüyorum sanırım yarısı duruyor hala:)

    YanıtlaSil
  5. Effaclar gercekten cok berektli tatlim da bu aslinda ilac kullananlarin asiri kuruyan ciltleri icin rahatlatici etkili krem. Sivilce engelleme ozelligi yok asil amaci yagli ama kurumus cildi nemlendirmek. Effaclar duo ile cok farklilar o acidan :) benim favorim bioderma sebium serisi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığım kremler ya çok yağlandırdı yada nemlendiriciliği yeterli gelmedi cildim gene yağlandı =S Yeterli nemlendiği için sanırım sivilce yada ekstra yağlanma gibi sorunlarla karşılaşmadım kısacası çok memnun kaldım =) Duo tüm yüze uygulanmıyor ama sadece sorunlu bölgenin üzerine sürülüyor diye biliyorum. Bioderma'yı o kadar çok gözüme soktular ki bloglarda bedava verseler almam konumuna geldim =S Sen beğendiysen güzeldir ama birde ona bakayım tatlım sağol =)

      Sil
    2. Yok tatlım effaclar duo bolgesel krem degil. Tum yuz icin kullanılıyor hatta benim yuzumde sivilce olmamasına ragmen meyilli bir cildim oldugu icin doktorum nemlendirici olarak effaclar duo kullanmamı onermişti. Bolgesel olan krem effaclar A.I krem. zaten o 15 ml . Minnacıcıkın :))

      Sil
    3. aa ben duo yu bölgesel kullanılıyor diye biliyordum =S

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe