Kazayağı Desenli Manikür || Mixed Houndstooth Nail Art

09:00

Herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum :)
Dün tırnaklarıma dayanamayıp gene oje sürdüm sade olmasın diye bornprettystore.com' dan gelen diskle kırmızı siyah beyaz bir kombin yaptım. Sadece tek bir tırnağıma diskten desen uyguladığım için oldukça kısa sürdü. Neler kullandığıma bir göz atalım;





Ben bu görüntüyü sevdim milkysmile

Diski beğendiyseniz buraya tıklayıp  inceleyebilir ve ücretsiz kargoyla alabilirsiniz.. Hatta CBMX31 koduyla alışveriş yaparsanız %10 indirimli alırsınız =)

Umarım beğenmişsinizdir, fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum.

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

22 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım ^^ Pek bi özelliği olan bir nail art değil ama ben bayıldım renklerin uyumundan mıdır nedir çok güzel gözüküyor sık sık yaparım ben bunu artık =)

      Sil
  2. çok güzel olmuş ama bayıldım nasıl kusursuz yapmıssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim bebeğim ^^ el alışkanlığı diyelim =)

      Sil
  3. Desenler çok güzelmiş, tabi senin tırnaklarınıda çok yakışmış! Ellerine sağlık :) :*

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş bende tatlım :) ve kusursuz!

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Mamut'um ^^

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. hepsi cok hos olmuş *-*
    banada belerım tatlım *-*

    YanıtlaSil
  8. desenli olana bayıldım yaaaa nasıl uyguladın onu acaba!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde gördüğün diskle yaptım canım..

      Sil
  9. mm beyaz üstüne siyah değil mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım alta beyaz oje sürüp üzerine desende ki diski aktarıyorsun..

      Sil
  10. Sağol tatlım beğenmene çok sevindim ^^ bende üşeniyorum arada sırada yapıyorum işte :) Bence daha sık yapmalıyız tatlım birbirimizi gaza getirelim ;)

    YanıtlaSil
  11. Vaooovv kusursuz olmuş Ceyda'm :-*

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe