Lush Bubble Gum Lip Scrub

09:00

Herkese merhaba!


Tamda kış ayında kuruyan kabuk kabuk olan dudaklar için bir ürün var bugün blogda :) Daha önce ev yapımı lip scrub tarifi vermiştim sizlere.. Bu sefer Lush markasının Lip Scrub'ını sizlere tanıtmak istiyorum. Aslında benim kendi yaptığım lip scrubla
aralarında bir fark yok. Verdikleri etki aynı! Tek farkı miiss gibi şekerli sakız kokusu ^^ Almanya' dan gelen bir arkadaşımdan almıştım bu scrubı ve dağıta dağıta bitirdim, kendimde çok severek kullandım. En kısa zamanda Lush Türkiye' den sipariş vermeyi düşünüyorum ama farklı bir çeşitini..
Firması ne demiş;
Tatlı sakız aromalı, havanın olumsuz şartlarından etkilenmiş, pul pul olmuş dudaklarınızı temizlerken, dudaklarınızın tekrar sağlıklı bir görünüm kazanmasını sağlar. Yumuşatıcı, cildin doğal PH dengesini korumasını sağlayan, besleyici jojoba yağı içerir. Kristal şekerle de nazikçe peeling yapmanızı sağlar.

Ben banyodan sonra uygulamayı tercih ediyorum yumuşayan deriyi nazikçe temizlememi sağlıyor. Kullanırken yememek için zor tutuyor insan kendini =) Minik bir kavanozda(25gr) olmasına rağmen çoook uzun süre dayanıyor. Ben kendimden başka 3 kişiye bölüştürdüm ve bana 3 hafta dayandı. Fiyatı;28tl.

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

10 yorum

  1. Hala denemediğim ve denemeyi çoook üstediğim bir ürün gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı biraz fazla çünkü şeker ve aromadan oluşuyor sonuçta ve aynı etkiyi kendi yaptığım lip scrubda da alıyorum sırf kokusu için alınacak bir ürün bence :)

      Sil
  2. Bubble Gum'dan ben de kullandım çok da sevdim ama dediğin gibi evde yaptığımız dudak peelinglerinden hiçbir farkı yok bu yüzden 28 lira çok fazla :/ Bu peelinglerin nanelisini almayı düşünüyordum ama nane yağı alıp kendim yapacağım. 20 liram da cebime kalmış olur başka bir şey alırım :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de tatlım aroması olduktan sonra birebir aynısı yapılır :)

      Sil
  3. Parmaklayıp kıtır kıtır yiyesim geldi bunu lan ,delimiyimm neyi m m ,zararlı ne varsa yapmaya başladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme yemek isteyen tek kişi sen değilsin ^^ Benimde yiyesim gelmişti miss gibi kokuyor kerata :)

      Sil
  4. 28 lira çok pahalı geliyor bu ürün için bana.Kendim yapsam daha iyi olacak. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok uzun süre dayanıyor ama kendin yaparsan bedavaya gelir ^^

      Sil
  5. Malesef çok gereksiz bu ürün kendi doğal yaptıklarımızla hiçbir farkı yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etki aynı koku ve tadı da tutturursak tamamdır bence =D

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe