Sevgililer Günü Makyajı || Romantic Looks

09:00

Yepyeni bir haftadan herkese merhaba..


14 Şubat Sevgililer Günü yaklaşmışken bir makyaj örneğini sizlerle paylaşmak istedim. Romantik bir görünüm elde etmek için pembe tonları yoğun olarak kullandım. Eğer beyaz yada buğday tenliyseniz bu makyaja bayılacaksınız.. Porselen bebek gibi oluyorsunuz bu makyajla ve çook beğenilen makyajlarımdan biri oldu. Şimdiden 3 kişiye söz verdim bu makyajın aynısını yapmak için ^^

Gelelim makyajda hangi
farları kullandığıma;
Nude Tude paletimde ki Sassy beyaz farı iç köşeden ortaya doğru sürdüm. Tüm göz kapağıma Stubborn pembe farı uyguladım ve üzerine Manhattan 03 Rose pamuk şeker rengini geçip pembeliği arttırdım. Dış v köşeye ve hafif crease kısmına doğru Nude Tude palette ki Sleek rengini uygulayıp dağıttım. Üst kirpik diplerime MAC 263 fırçamla Nude Tude pelette ki Serious isimli siyah farı eyeliner olarak sürdüm. Alt kirpik diplerime ise koyu kahve far sür(müş)düm. Değişiklik olması için takma kirpik taktım ve sonuca bayıldım.


 Oldukça pembe bir makyaj oldu fakat fotoğraflarda bildiğiniz kahverengi gibi çıktı >.< Gerçekten çok sinirim bozuldu! Kameram son zamanlarda renkleri olduğundan daha soluk gösteriyor zaten birde üstüne pespembe makyajım kahve gözükünce alıp yere fırlatmamak için zor tuttum tabi hava da kapalıydı ışıkta çok önemli fotoğraf çekerken.. =/ Her neyse siz kullandığım farların benzerleriyle aynısını yapıp ortaya nasıl bir sonuç çıktığını görebilirsiniz.. Bütün bu aksilikler yetmezmiş gibi tam makyajımı çıkarırken kızım kamerayı açıp resimlerin çoğunu silmiş ve elimde kalanları paylaşıyorum =( Hatta takma kirpiği çıkarmıştım resmi çekmek için tekrar emaneten gözümün üstüne koydum.

Umarım hoşunuza gitmiştir ve size bir fikir vermiştir.. Bir sonraki Sevgililer Günü makyajı daha seksi ve kırmızı ruj sevenler için olacak..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

17 yorum

  1. Sıkma canini harika gorunuyor cok ciddiyim! Makyajlarini ozlemisimm :) Benim de aklimda boyle bir makyaj var 14subat icin. Nude Tude paletindeki pembe ayri bir guzellik zaten bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım içimi rahatlattın :) Bu tonlar sende de çok hoş durur makyajını merakla bekliyorum ^^

      Sil
  2. Çok güzel olmuş canım göz makyajın sade ve ışıltılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım aslında fotoğraftaki halinden daha koyu bir makyajdi ama böyle çıktı malesef :/

      Sil
  3. Ayy harika olmuş bayıldımmm! Takma kirpik de ayrı bir hava katmış. Ellerine sağlıkkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim kuzum :) Takma kirpikleri bende sevdim günlük bile takabilirim :)

      Sil
  4. Bayıldım resmen, hele kirpikler çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum sen beğendiysen kesin güzeldir :*

      Sil
  5. hiç takma kafanı gerçekten çok güzel olmuş yahu! :) Göz kapağındaki renk geçişlerine, farlarının uyumuna zerafetine bayılıyorum. Emeğine sağlık. O tatlı miniği de öp yerime annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim, beğenmene sevindim ^^ Tamam canım öperim =)

      Sil
  6. Bebegimmm cok guzel olmusss. Ellerine saglik. Kirpikler de ayri bir hava katmis :) senin tatli yaramaz kizini getir de azicik yiyeyim onuuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebeğiiim beğenmene sevindim seninle de makyaj yapalım bir gün :) İlk fırsatta buluşalım canım bol bol yersin minik cadıyı ^^

      Sil
  7. Beğenmene çoook sevindim mamutum :) ^^ Günlük kullanılanılacak makyajlar yapıyorum zaten sende dene eminim çok yakışır sana da =) Hehehe son cümleye çok güldüm ^^

    YanıtlaSil
  8. Bloğunu yeni keşfettim hemen takibe aldım ^_^ neredeyse bütün konularını sırayla okuyorum. Beğendiğimiz ürünlerde hemen hemen aynı. Makyajın çok güzel olmuş tam benim renklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun beni mutlu etti =)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe