Yves Rocher Alışverişim :)

09:00

Herkese merhaba..


Geçenlerde indirim kodunu paylaşan bir blogger arkadaşımız sayesinde neredeyse bütün blogger arkadaşlar Yves Rocher' in internet sitesinden alışveriş yaptık =) Hem 10tl indirim hem bedava kargo hemde göz makyajı temizleyicisi vardı bu kodda.
Ek olarak bu ay için geçerli meyveli lipgloss hediyesi vardı ama yoğunluktan dolayı ellerinde kalmadığını bu yüzden lipbalm göndereceklerini belirttiler mail yoluyla.. Cumartesi verdiğim sipariş çarşamba kargoya verilmiş normalde perşembe elime geçmesi gereken paket pazartesi günü elime ulaştı!!!! 50 kere aradıktan sonra binbir nazla getirebildiler! Yurtiçi kargoya saygılar(!)


Ben göz kalemi aldım ve toplamda 3 tam boy ürüne 11.90tl ödedim. Oldukça kârlı bir alışveriş oldu =)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

8 yorum

  1. Evet bendende kaçırmış olduğum indirim koduna saygılar :))
    Baya kârlı bir alışveriş oldu kullananlar için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! =) Kaçırmış olmana üzüldüm =/

      Sil
  2. Bebegim guzel gunlerde kullan. Ben goz makyaj temizleyicsini pek begenmedim gibi yeni yeni debiyorum ama umarim begenirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim balım =) Yağlı olduğu için kullanıp kullanmama konusunda kararsızım belki çekilişe koyarım..

      Sil
  3. Bu alışverişler gerçekten harika oldu :) Sonunda eline geçebilmiş hayatım, bu kargolardan ne çektik ya :( Güle güle kullan hepsini! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım =) Kargolar ömrümü yedi zaten!! Teşekkür ederim tatlım sende güle güle kullan =)

      Sil
  4. Güle güle kullan tatlım.Çok iyi oldu bu alışveriş :))

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe