Avon Glossy Nude Ruj

09:00

Günaydın kızlar..


Geçenlerde bu rujun pembesinden şurada ki yazımda bahsetmiştim. Bu ruj bana hediyeydi ve pek kullanmadım benim yerime annem kullandı bir süre. Sanırım o zamanlar nude rujlardan hoşlanmıyordum :) İçinde altın
sarısı simler olan kahverengi alt tonlu bir nude. Rengini hala beğenmiyorum açıkcası ve kendisini fotoğrafladıktan hemen sonra büyük bir zevkle çöpe uğurladım, zaten kullanmıyordum kalabalık yapmasın yenilere yer açılsın dimi? =) Bu aralar elime geçen herşeyi atıyorum acayip ferahladım size de tavsiye ederim ^^

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Baya eski bir seri hatırlıyorum bu rujları çünkü çook sevdiğim bir rengi vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde pembe olanı en sevdiğimdi bu pek bana göre değildi =)

      Sil
  2. Nude rujlara hastayıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum ama mümkünse simsiz olsun =)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe