Kışa Dair Herşey.. Mim

09:30

Selam kızlar..
Geçenlerde blogger arkadaşlarım Madam Kokoş ve Forbeauyy beni etiketlemişti ama ben hastaydım üstüne birde tembellikti derken geç kaldı. Kusura bakmayın kızlar ^^

Kış deyince aklına ilk ne geliyor?


Battaniye, sıcak çikolata, film, patlamış mısır geliyor :)

Favori kış aksesuarın nedir?
Kesinlikle bere ^^

Kahve mi çay mı sahlep mi?
Kahve ama ona sadece kahve demek hakaret olur; benim favori kahvem White Chocolate Mocha.

Favori kış mumun?
Mum favorim her zaman vanilyadır ama BBW' nin çikolatalı, kurabiyeli ve meyveli kokularını da çok beğeniyorum.

.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner.

En sevdiğin kırmızı ruj ?
MAC Retro Matte Ruby Woo

En çok giydiğin kazak?
Herkesin aksine ben kışın beyaz, toz pembe gibi açık renkleri seviyorum. En çok açık renkte ki kazaklarımı giyiyorum.

En son aldığın kazak?
H&M' den gri-pembe bir kazak aldım.

Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.
Kar yağmıştı ve okullar tatil olmuştu bulunduğumuz ile pek kar yağmaz o yüzden çook sevinmiştim pijamalarımla bahçeye çıkmıştım ve ailemle birlikte kocamaan bir kardan adam yapmıştık ^^

10 Favori kış ojen?
Bordo, koyu kırmızı, haki yeşili, gri, lila tamam bu kadar yeterli =)

11 Kısa bot mu uzun bot mu?
Topukluysa kısa spor modelse orta boy tercihim.

12 Favori kış parfümün?
Christian dior Hypnotic Poison yıllardır favorim..

13 Favori kış makyaj ürünün?
Koyu renk rujlar ve koyu farlar.

14 Favori kış cilt bakım ürünün?
Nemlendiricim dışında birşey değişmez rutinim hep aynı.

15 Kış mı yaz mı?
İkisi de değil =) Bahar benim mevsimim <3

Mim için teşekkür ederim kızlar :) Sanırım bu mimi yapmayan kalmadı o yüzden etiketleyecek kimseyi bulamadım :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

8 yorum

  1. :))) Heleşükür be yavrımm muahh! okuyacak başka mim kalmadığı için rahat rahat okudum bende acele etmeden hihihi :-p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama neyse :) heheh iyi yapmışım o zaman ;)

      Sil
  2. Rica ederiz, keyifle okudum. Kış denilince benim de aklıma sıcak çikolata geliyor. Çok severim.

    YanıtlaSil
  3. Bizim de buraya da yagmaz kar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse kardan sonra heryer çamur oluyor zaten yağmasa da olur diye kendimizi avutalım :)

      Sil
  4. Güzel bir mim olmuş canım :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe