Flormar Super Matte 205 Ruj

09:00

Herkese koskocaman bir günaydın..


Flormar %51 hissesini sattığından beri fiyatları aldı başını gitti bu yüzden pek elimin gittiği bir marka değil benim için.. Bu ruju şeftali renkte ruj aşkımın başladığı bir dönemde almıştım. Rengi gerçekten tam bir şeftali^^ Oldukça mat bu yüzden dudağınızda ki kusurları belli etmeye müsait ama
peeling yapıp kullanırsanız sorun yok. Kalıcılığı orta birşey yiyip içmezseniz daha çok dayanıyor. Benim dudaklarım normalden biraz fazla kuru olduğu için bende kurutma yaptı yapmadı diyemem en iyi ruj bile hafif kurutma yapıyor dudaklarımda.. Bende ki eski ambalajı şimdi mat siyah bir ambalajı var.


Flormar sitesinde bu rengi Peach Pastel olarak tanımlamış rengini çook sevdiğim rujlarımdan biri ve şeftali ruj severlere tavsiye ederim =) Fiyatı sitesinde 14.75tl yazıyor incelemek ve satın almak için tıktık..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

7 yorum

  1. Bu renk rujlar kesinlikle favorim, güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
  2. Bu renk sana cok yakısmıs bebegim:)) Flormar'ı bende cok begeniyorum ama fiyat politikalarını yeniden gozden gecirmeleri gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında oldukça canlı bir şeftali özellikle beyaz tende ben burdayııım diye bağırıyor :) Teşekkür ederim canım :*

    YanıtlaSil
  4. Rengi gerçekten çok güzel ve çok yakışmış :) Benim dudaklarım da kurumaya çok meyilli :( Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe