P2 Scarlet Ruj

09:00

Herkese günaydın..

Kızım tarafından saldırıya uğradığı çok açık sanırım =)

P2 markası ülkemizde olmadığı halde bilmeyen yoktur sanırım.. Uygun fiyatlı ve çok başarılı ürünleri bulunan bir marka. Bende yeni seriden olan 2 ruju vardı ama ben onları bir kaç ayda bitirip rekor kırdım =)
Bu elimde ki ise eski seriden saten bitişli bir ruj. Rengi çok enteresan nasıl tarif etsem bilemedim.. Koyu pembe, içinde mürdümlükte var morlukta. İddaalı bir ruj ama ben fotoğrafta hakkını veremedim..


Nasılsa ülkemizde yok ayıla bayıla anlatmama gerekte yok değil mi? =) Kısacası P2 ürünlerini gördüğünüz yerde tutun bırakmayın bir kaç ürününü en azından rujlarını alın..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com




You Might Also Like

3 yorum

  1. Almanya da bulunan bir marka canım rujları ve ojeleri kesinlikle şahane! =)

    YanıtlaSil
  2. Tatlım rengi cok hos duruyor . Bu tona cok cok benzer Claire's da da vardı onceden. Hala var mıdır bilmiyorum ama o rujlar da kesinlikle sahanelerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke alsaydın dicem ama sen ruj kullanmıyorsun sanırım :) Değişik renkleri seviyorum rujda ama kullanamıyorum :)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe