Dirty Works Detox Mask || Kil Maskesi

09:00

Selam fıstıklar..
Dirty Works maske çeşitlerinden en çok bu maskeyi merak ediyordum. O yüzden önce Detox Mask' i aldım. Genel olarak kullandığım maskelere baktığımda bir şeyi farkettim; hep kil maskesi alıyorum ve kokuları genellikle berry'gillerden oluyor! Bu maskede Yaban Mersini dediğimiz Blueberry özlü..


Kullandığım diğer kil maskeleriyle karşılaştırma yapacak olursam açık ara birinci olur! Hemen nedenlerini sıralayayım;


  • 10 dakika da yüzünüze canlılık veriyor, gerçek anlamda temizliyor, yumuşacık yapıyor..
  • 8. dakika da cildiniz inanılmaz geriliyor konuşmanız mümkün olmuyor bu hissi bana yoğun bir şekilde veren tek kil maskesi bu oldu!
  • Kokusuuu <3
  • Ambalajının sevimliliği ve miktarının oldukça fazla olması!

Tüm kil maskelerinde olduğu gibi temizlenmesi biraz zor ama ben bu maskeyi diğer kil maskelerimde yaptığım gibi duş sırasında kullanıyorum. Kil maskelerinin cilde olan faydalarını yazmama zaten gerek yok :) Bu fiyata alınacak en güzel kil maskesi ilan ediyorum (14.50tl) Aklımda diğer maskeleride var ama elimdekiler bitmeden almam sanırım..

Siz Dirty Works' ün maskelerini denediniz mi?

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

20 yorum

  1. kokusu güzel dendi mi direkt alınacaklar listesine ekleniyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku göreceli bir kavram aslında kişiden kişiye değişiyor ama ben meyveli kokuları özellikle orman meyvelerinin kokularını daha bir seviyorum =) Umarım sende beğenirsin ^^

      Sil
  2. Haha ben de kınışamadığım maskelerden pek haz etmiyorum ama merak ediyorum bu maskeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece10dk beklediği için ben pek dert etmiyorum hatta o gerginlik hissi çok hoşuma gidiyor manyak mıyım neyim =D

      Sil
  3. Hayatım içinde tanecik yok değil mi ? Bir de sivilcelenme falan yaptı mı ? Artık her şeyden korkar oldum sivilce yapacak diye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım içerisinde tanecik vs birşey yok sivilce de yapmadı bende. Korkmakta haklısın tatlım ben uzun zamandır peeling bile yapamadım sivilcelerim dağılmasın diye =/

      Sil
    2. Ben de peeling yapmıyorum artık, içinde tanecik olan bir şey de almıyorum :( O zaman buna bir şans vereyim bulabilirsem. Güzel görünüyor :) Teşekkür ederim hayatım güzel günlerde kullan <3

      Sil
    3. Rica ederim tatlım umarım bulabilirsin teşekkür ederim =)

      Sil
  4. Bayılırım Yaban.m kokusuna !! alayım ozaman bunu tatlım şimdi watsonskinki var ama alıp yedeklerim çok güzel dediysen. bulamassam diğer çeşilerinden birini alırım hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde elimde superdrug var daha önce onu bitirip tamamen buna geçmek istiyorum :)

      Sil
  5. hiiii bayıldım ben bunaa benim gratisime hiç getirmiyorlar bunları :( güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hadi yaa niye getirmiyorlar ki =/ Teşekkür ederim canım :*

      Sil
  6. Daha aldim ama denemeye dirsatim olmadi ki :( bunu cok merak ettim ama elimde su an detox etkili baska maske oldugu icin kendimi tutyorum. Guzel gunlerde kullan balim:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim canım sende güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  8. İhityacım var benimde kil maskesine.Bende alacağım bundaan :)

    YanıtlaSil
  9. Al canım güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  10. kil maskelerinin verdiği o arındırıcı etkiyi aydınlatmasını çok seviyorum bu maskeyide deneyeceğim. Ayrıca Dırty worksun ambalajları da çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  11. Gözenekleri küçültür mü acaba bu bende de sivilcelenmeler oluyor hep maske arayışındayım Dermokil denemek istiyordum fakat onun gramajı az ve pahalıya gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar uzun süre kullanmadım ama zannetmiyorum gözenekleri küçültmek için farklı kremler kullanmalısınız. Dermokil' i hiç kullanmadım ama deneyen bir kaç tanıdğım çok memnun fiyatından önce hangisi daha iyi gelir ona bakın daha iyi olur.. Sivilceleriniz varsa da peeling tarzı içerisinde tanecikli ürün kullanmayın.

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe