Pastel 102 Koyu Kahverengi Oje || Dark Brown Nailpolish

09:00

Günaydııııın..


Bir iki ay önce fazlasıyla koyu kahve ojelere sarmıştım. İstediğim gibi  bir renk bulamadığım için her seferinde elim boş çıktım. En son baktığımda bu ojeyi görmüştüm hadi bu sefer elim boş dönmeyeyim diyerek aldım. İstediğim kahverengi
ne yazık ki bu değil.. Ben koyu ama tırnakta kahverengiliği belli olan bir oje istiyordum. Bunu tırnağınıza sürdüğünüzde özellikle akşamları siyah gibi gözüküyor =/

Tek katta opak olamıyor çok sulu bir yapısı var! Ayrıca hiiç dayanıklı değil.. Ertesi gün soyulmaya başlıyor =/ Maalesef bu da oje kutumun içinde kaderine terkedilecek yada beğenen birine vericem..

Sizin sevdiğiniz koyu kahverengi bir ojeniz varsa tavsiye alabilirim :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

0 yorum

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe