Avon Glossy Berry Ruj

09:00

Günaydıın..


Avon' dan bu zamana kadar sanırım en çok ruj almışımdır. Bu ruju ilk aldığımda liseye gidiyordum ve o zamanlar kullandığım tek ruj buydu ve bir kaç ay içinde bitirmiştim. Bu elimde ki ikinci olan. Rengi gerçekten muhteşem bir
pembeydi ve hafif glosumsu olduğu için sheer yapıda bir rujdu diyebilirim.. İkinci paketi ben yarısına kadar kullanmıştım ama kızım sağolsun benim yerime orayı burayı boyayarak bitirdi. Çöpe uğurladım kendisini ama zamanında çok sevdiğim bir ruj olduğu için blogda yer vermek istedim. Hala satışta mı yada ambalajı mı değişti bilemem ama Avon' un rujlarını sevdiğim bir gerçek :)

Hoşçakalıııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

4 yorum

  1. Bebegim rengi cok hos gozukuyor. Gule gule kullam derdim ama ne yazik ki copu boyluyorms ")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum maalesef çoktan çöpe gitti :)

      Sil
  2. Rengi çokta güzelmiş :(

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe