Sevgililer Günü Tırnakları || Valentina' s Day Nail Art

09:00

Herkese merhaba :)
Herkes sevgililer günü için harika manikürler paylaştı bense tırnaklarım kırıldığı için karşıdan izlemekle yetindim uzunca bir süre ama baktım benim tırnakların düzelceeği yok kısa tırnaklarıma acil tarafından şipşirin romantik bir nail art yaptım ^^

Kullandığım ürünler;




Yüzük tırnağımda bornprettystore.com dan gelen water decals yani bir nevi tırnak dövmesi var oldukça şirin bir kalp ^,^ birde üzerinde kurdela olunca bayıldııım  milkysmile
Eğer sizde beğendiyseniz buraya tıklayarak ürünü inceleyip " CBMX31 " koduyla %10 indirimli ve ücretsiz kargoyla sahip olabilirsiniz.. Kargo 3 hafta yada 1 ay civarında elinizde oluyor :)



Umarım hoşunuza gitmiştir :)

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com

You Might Also Like

15 yorum

  1. Ceydacim çok hosh olmus tatlim.ben de konad düsünüyorum yarin için ama sinir krizi geçirirmiyim bilmem:) yapamayip üzülüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) Sürekli deneme yaparsan elin alışır pes etme ;)

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş canım ellerine aglık:)

    YanıtlaSil
  3. Wowoow! tatlm ne kadar güzel olmuş böyle bayıldım,baskı yaparken net çıkmıyor genelde bende ama seninkiler baya siyah ve güzel durmuş bayıldım ! sevgililer + eşler gününüz kutlu mutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım beğenmene sevindim :) Yoğun bir ojeyle denersen daha net çıkar şekillerin. Pastelin ojeleriyle ve Golden Rose un paris serisiyle asla olmuyor =S Amaan canım ne sevgililer günü kutlamıyoruz biz ama kutlayanlara örnek sunayım dedim :)

      Sil
    2. Evet ama bunlar için özel olan ojelerde baya pahalı :( sen hangi markayla denedin canım siyahda ?

      Sil
    3. maybelline in kaldırılan serisinde ki siyah ojeyle yaptım canım o da bitti son demlerinde =/ flormarın siyah ojesiyle denicem bi olmazsa konad ın ojesinden alırım napiim =/

      Sil
  4. Ceydaaa bende istiyirorummm cok seker tatli harika mukemmel gozukuyir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yaparım kuzuuum :) Gelirken ojelerini sür gel ben üzerini süslerim ^^

      Sil
  5. Çok güzel olmuşş ellerinize sağlık :)
    Bana da beklerim http://mineeegunaydin.blogspot.com.tr/ :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuş buu balım :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe