Favori 5 Allığım || My TOP 5 Favourite Blushes

09:00

Herkese merhaba!


Bugün en sevdiğim makyaj malzemeleri olan allıklardan bahsetmek istiyorum. Önceden bu kadar allık merakım yoktu ama son 2 senedir allık aşkım coştu gitti.. Elimde şuanda bitiremeyeceğim kadar allık var ama hala daha alıyorum.
Bende içlerinde en sevdiklerim hangisi acaba diye düşünürken sizlerle paylaşmak istedim. Aslında pek kolay olmadı sadece 5 allık seçmek çünkü hepsi benim bebeklerim! ^^ Flormar allığı ise hepsi highend olmasın drugstore da olsun diyerek koydum.. Bakalım top 5 allıklarım hangileriymiş..


1- NARS Mata Hari allık; Pembe allıklarımın içinde eeeen güzeli ve eeen pigmentlisi!

2- MAC Babyblush; Joker allığım! Her renkle uyuyor ve çok doğal gözüküyor ^^

3- MAC Pink Swoon; Kendi doğal pembeliğim ^^ Bahar ayında elimden düşmeyecek gibi bir his var içimde!

4- The Balm Instain Swiss Dot; Sadece bu renk değil Instain allıkların hepsi aşırı pigmentli ve çook kalıcı! Mutlaka bu seriden bir allık almalısınız..

5- Flormar Terracotta 43; Bu serinin bütün allıkları çook güzel. Hem pigmentli hem kalıcı.. Bende 43 ve 45 numaraları var. Yazın kullanmaya bayıldığım allıklarımdan biri bu..


Sizin en sevdiğiniz allıklar hangileri?

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

14 yorum

  1. Burda sanki bir pembe allik asigi goruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle tatlım ^^ Son bir senedir sürekli şeftali kullandım bıktım artık elim sürekli pembelere gidiyor =)

      Sil
  2. Ovv Blushbaby ne kadar hoş görünüyor orda!!
    Hepsi harika renkler gerçekten hayatım. Güle güle sür sürüştür ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blushbaby cidden harika bir allık özellikle açık tende muhteşem ^^ Teşekkür ederim tatlım daha güzelleri senin olsun =*

      Sil
  3. Sevmediğim allığım yok benim hepsi favorim hepsi :) Pink swoon çok hoş hepsini güle güle kullann :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hepsini çoook seviyorum ama sadece 5 allık seçsem hangileri olurdu diye düşündüm vardığım sonuç bu =) Pink Swoon senin teninde de çok hoş durur bence denemelisin =) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  4. Allık diyince akan sular duruyor ^.^
    Hepsi çok güzel bebeğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım allık aşkı bambaşkaymış ^^

      Sil
  5. Swiss Dot! ^_^ Açık tenli olsaydım Blushbaby'i hemen gidip alırdım, ne kadar cici bir rengi var ^_^ Hepsi harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blushbaby çok güzel ama buğday tende bile zor belli oluyor casper gibi olmam ilk defa işe yaradı ^^

      Sil
  6. Swiss dot ayrı bir tatlı duruyor sankı canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir renk ama çok riskli tatlım çok çok hafif uygulamak gerekiyor yoksa aşırı yapay duruyor sürerken biraz korkuyorum açıkcası ama sonuçtan her zaman memnun kaldım sanırım yazın far olarakta kullanıcam ^^

      Sil
  7. Babyblush ne öyleeee çok tatlı bir rengi var. Mac melba istiyordum zaten bir de babyblush çıktı sanırım batıcam. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 allıkla batmazsın kuzum ama o ikinin devamı gelirse işte o zaman kork =)

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe