NARS Mata Hari Allık || Blush

09:00

Merhaba kızlar =)
Bugün sizlere yazısını bile büyük bir zevkle yazdığım Nars Mata Hari allığı göstermek istiyorum. Pembe allıklara uzun zamandır pas vermiyordum gözüm hep şeftali allıklardaydı ama MAC Pink Swoon' dan sonra pembe allık aşkım kabardı ve Mata Hari ile coştu =)






Ambalajı klasik Nars ambalajı; mat siyah, kadifemsi. İçinde ki aynası gerçekten güzel bir detay.. Oldukça sağlam, kaliteli bir ambalajı var.

Yapısı ise muhteşem! Sürümü çok rahat ve kolay dağıtılıyor. Pigmentasyonu çok yüksek, fırçayı değdirip çekmeniz yetiyor. 4.8gr' lık bir allık ama bu kadar az kullanıldığı için kolay kolay biteceğini sanmıyorum. Kalıcılığı da çok yüksek. Sabah sürdüğüm allık akşam hala yüzümde duruyor, uçup gitmiyor.

Rengi mor alt tonlu pembe olarak tanımlayabiliriz. İlk bakışta sıradan pembe bir allık gibi dursada aslında çok farklı bir rengi var. Öyle ki benzerini hiç bir markada bulamadım, belki yurt dışında ki markalarda vardır..

Benim "mükemmel pembe allık" arayışım Mata Hari ile son buldu.milkysmile Almasanız bile Nars standının önünden geçerken bi rengine bakın..
Sephora ve Nars' dan 78 liraya alabilirsiniz..

Hoşçakalııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

14 yorum

  1. Cok guzel gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. Renginin güzelliğine bittim :) Her tene yakışacak türden.

    YanıtlaSil
  3. Eminim sana çok yakışıyordur bu ton kuzu ^.^
    Güle güle kullan :**

    YanıtlaSil
  4. PEmbe allık diyince aklıma gelen ilk ürün Mata hari ^^ Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık benim içinde öyle ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Kısa ve net olarak söylemek gerekirse bu renge aşık oldum çok güzel :) sana da eminim yakışacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım bende aşk yaşıyorum kendisiyle ^^

      Sil
  6. Rengi cidden çok güzelmiş.Nars standının önün geçerken sözüne kulak verip renge mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Zor ama bir o kadarda mükemmel bir renk gerçekten, güzel güzel kullan kuzumm:*

    YanıtlaSil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe