Medcezir Mira Makyajı

09:00

Selam kızlaaar =)
Dün evde biraz boş vaktim olunca hemen değerlendirmek istedim ve makyaj yaptım. Mira' nın makyajını yapmak aslında hiç aklımda yoktu spontan gelişti =) Mira' nın genelde çok doğal ve hafif bir makyaj tarzı var benim gibi^^ Bu yüzden yaparken çokta zorlanmadım.. Öncelikle kullandığım ürünlere bir göz atalım;





Yapmak istediğim makyajın  fotoğrafı şu;


Benim yorumum ise bu;

(Mira gibi somurtmak bana yakışmıyor)

Her zaman ki gibi pek belli olmadı geçişler renkler vs =/ Göz çevrem gerçekte daha koyu çünkü siyah kalemi dağıttıktan sonra hemen üst kısmına da kahverengi farı dağıtarak ekstra buğulu bir görünüm verdim.

Umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim..


Hoşçakalııııın
milkysmile

Bana ulaşmak için:
Mail adresim:
makeupbyjade19@gmail.com


You Might Also Like

24 yorum

  1. Güzel olmuş canım mira ya bayılıyorum ya bu kız bu rolde çok iyi:)

    YanıtlaSil
  2. somurtmak en çok miraya yakışıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Canim cok guzelsinn Mira da kimmis o sana benzesin :) Aman bende bi isinamadim nedense hic begenmiyorum Mira'yi :/ Zaten diziyide Ender ve Selim icin izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlııııım =) Soğuk bi kız normalde pek sevmem rolde ki karakteri çok güzel ama ben en çok Ender & Selim ve Eylül & Mert çiftleri için izliyorum rollerinin hakkını veriyorlar =)

      Sil
  4. Mira makyajı değil bu senin güzelliğini ortaya çıkaran makyaj olmuşşşş <3

    YanıtlaSil
  5. Bence orjinalinden daha güzel bir makyaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Bir ender makyajıda isterim o zaman balım !
    Bence benzemiş ve ayrıca sen daha güzelsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen istersin de ben yapmaz mıyım kuzuuum :) En kısa zamanda onu da yapmaya çalışırım :)
      Çoook teşekkür ederim tatlım <3 :)

      Sil
  7. Gayet güzel olmuş Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım eline sağlık! :)

      Sil
  8. Sen daha güzelsiiinn! ♥♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şımartıyorsun beni bebeğim ^^ teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Valla da sen ondan daha güzelsin :)) Mira senin makyajını yapsın! Ellerine sağlık ama gayet güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim :) hahaha bence de o benim makyajımı yapsın dimi ;) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. senin yanında mirada kimmiş :) çok güzel olmuş tatlım

    YanıtlaSil
  11. Bebeğim maşallah çok güzelsiin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğiim o senin güzelliğin ^^

      Sil

Hakaret ve Suçlama İçerikli, Reklam Amaçlı Blog Linki Verenlerin Yorumları Yayınlanmayacaktır..

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe

Category3

Subscribe